ik ben verselijk aan het twijfelen of mijn lichaam me voor de gek houd of dat ik het echt voel... ik heb heel het internet afgezeocht naar dingen die me vertellen of ik zwanger zou kunnen zijn. ik durf nog niet te testen omdat ik niet zeker ben of ik een regelmatige cyclus vorige was 25dage heb ik banner op ingesteld maar miss word deze wel 28. ik heb de lijs van internet even gekopieerd De menstruatie stopt of wordt erg licht nog geen teken van Je kunt je misselijk of rusteloos voelen. ja, met name in de ochtend Je borsten zwellen op en kunnen gevoelig zijn Ja De tepels en areola (deel rond de tepels) worden donkerder en groter ja Je moet vaker plassen 2-3 keer meer Je voelt je moe beetje wel maar ben ook verkouden Je kunt verstopt raken en last krijgen van brandend maagzuur Zeer duidelijk, kan moeilijk naar de wc, en heb gister veel last van maagzuur gehad, nu minder maar moet steeds boeren. Je kunt last hebben van regelmatige hoofdpijn Nee Je hebt mood swings - Je voelt je boos, verdrietig of heel blij zonder reden Ja, snel boos om kleine dingen, maar verder vrolijk, en nog een raar ding heb het idee dat mijn hondje veel aanhankelijker is naar mij en minder smaak, en minder zin in snoepen en eten, wel honger. Ik denk telkens, het zal toch niet zo zijn, ik praat metzelf die kwaaltje aan. maarja maagzuur krijgen en moeilijk naar wc en donkere teples zijn toch feiten die ik zelf kan veroorzaken door er te veel mee bezig te zijn. Word er gek van maar wil echt pas van het weekeind testen. Wat denken jullie dit zijn toch geen dingen die je met de mesturatie krijgt, boven die heb ik helemaal geen krampen, wel een zere onderrug.
irritant is het he! ik zou gewoon een testje doen als ik jou was. bv die van de kruidvat 2v5..schijnen gevoelig te zijn!
stop met op internet zoeken naar wat je kwaaltjes zijn het heeft geen zin .. ! je maakt je zelf alleen maar gek
Waarom wil je tot het weekend wachten met testen?? Ik zou er gewoon nu al een testje tegenaan gooien!
Ik ben bang dat ik miss wel eens te vroeg zal zijn. en wil die teleurstelling niet, en manlief wil ook niet dat ik het eerder doe, en ga het niet stiekum doen.
Tja die klachten die je hebt kunnen zowel een zwangerschap betekenen als helaas een naderende ongi.. Ik zou testen, dan heb je zekerheid. Lees hierboven dat je nog wilt afwachten, succes daarmee..
Als je een cyclus van 28 dagen hebt, zou je vandaag ook kunnen testen met een gevoelige test. (kruidvat??)
Succes meis, het lijken idd allemaal positieve klachten. Helaas kan het idd alle kanten nog op. Nog even twee dagen geduld en je kunt testen. Ik duim voor je.