Eisprong vraag

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Tonneke, 29 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tonneke

Tonneke Niet meer actief

Hoi meiden,

Hoera! Ik heb sinds 2 maanden volgens mij een eisprong (voor vorige zwangerschap PCO en met clomid zwanger geworden). Ik heb alleen echt dan een week last van pijn in mijn buik (eisprong?) ik denk het wel want het is ongeveer een 14 weken voor mij NOD. Ook heb ik behoorlijk veel slijm, slijkt op ongekookt eiwit.

wie heeft er nog meer zo'n last van de eisprong. Ligt af en toe dubbel van de pijn (ben wel blij dat ik het voel hoor haha). Slijm begon op donderdag/vrijdag en hebben zaterdag geklust. Nu heb ik nog steeds slijm. Ik weet dat zaadcellen 72 uur kunnen overleven dus we maken wel een kans denk ik...

Ben weer zo onzeker :( wil dat het zo graag natuurlijk gebeurd deze keer, zonder pillen/ temperaturen etc.

2. Tonneke

Tonneke Niet meer actief

niemand?

3. mama van 1

mama van 1 Niet meer actief

hoi Tonneke,

Ik voelde me eisprong nooit, tot na de bevalling van onze dochter. Bij mij bouwde de pijn/steken op en op een gegeven moment deed het idd vreselijk zeer, kon nauwelijks lopen..... Ben me er toen in gaan verdiepen en zodra je de pijn/steken voelt moet je klussen en ben je nog op tijd (of ervoor natuurlijk). Als de pijn over is, is je ei ook over! Dit staat ook in het boek "zwanger worden" van Mariel Croon.

Ook heb ik de innesteling gevoeld.....weer 2 flinke steken aan dezelfde kant waar ik mijn eisprong voelde en zie nu mijn banner :D.

Succes en hopelijk hoef je dit keer niet aan de clomid of iets dergelijks!

Deel Deze Pagina