hallo dames Vorige week zaterdag hebben we besloten om te stoppen met de pil.. Omdat mijn man doordeweeks niet thuis is zijn we alvast begonnen met ovutesten.. Vorige week dinsdag heb ik mijn ontrekkingsbloeding gehad.. Nu had ik verkeerd gelezen in de bijsluiter.. 'dag 11 beginnen als je niet weet wat voor cyclus je hebt' Dus ik vandaag enthousiast de test gedaan.. Alleen even vergeten dat ik pas op dag 8 van mijn cylcus zit Lekker slim dus.. Alleen nu verscheen er wel een lichte maar duidelijke streep.. Toen ik ze binnen kreeg ook een test gedaan om te kijken hoe het werkt (tja, ben echt een leek hier in) en toen bleef het gewoon wit.. geen enkele tweede streep te zien, ook geen lichte.. Kan ik verwachten dat mijn ei er nu al aan zit te komen? of is het normaal dat je een tweede lichte streep krijgt? en is het verstandig dat ik dan begin met twee keer testen per dag? ik heb nu tijdelijk de laptop van mijn schoonmoeder te leen dus durf de foto niet goed op de laptop te zetten bang dat ik vergeet de foto te verwijderen.. alvast bedankt..
Hoi roeltje Ik gebruik zelf ook ovutesten,maar naar mijn mening is jouw 2de streepje echt nog niet donker genoeg... Het tweede streepje moet net zo donker of liefst nog donkerder worden als het controlestreepje. Een ovutest reageert op het LH-hormoon. Dit zit altijd in je urine, maar vlak voor je eisprong stijgt het sterk,waardoor je ook een donkerdere 2de streep krijgt. Ikzelf gebruik de ovutesten van matcare, en daar word aangeraden om 4 uur vooraf niet te gaan plassen, en niet teveel te drinken. Ook kan je ze best niet met ochtendurine doen omdat je dan ook een vals resultaat krijgt... Als ik jou was zou ik vanaf nu gewoon alle dagen op hetzelfde tijdstip testen. Je ziet vanzelf het streepje donkerder worden Succes!
ja wist dat de streep net zo donker moet zijn maar omdat er vorige week geen tweede streep kwam was ik even benieuwd hoe het zat.. als het nog een week duurt is het ook prima hoor, daar niet van.. maar wilde even weten of ik nu idd dagelijks moet blijven doortesten
Ik zou wel iedere dag testen vanaf nu. Bij mij had ik nl drie dagen achter elkaar een steeds dikker groeiende streep: op dag 1 wat jij nu hebt, dag 2 donkerder en dag 3 helemaal positief. Dus als het bij jou zo gaat als bij mij, is je eitje er binnenkort!
Klopt helemaal, je ei is in aantocht hoor. Wel iedere dag op ongeveer hetzelfde tijdstip testen anders loop je het risico dat je net je lh piek mist! Veel succes en plezier!
ik heb gedurende mijn hele cyclus van zulke streepjes, soms zelfs nog donkerder.... zegt bij mij niet zoveel.. kan de volgende dag wel weer héél licht zijn... Maar misschien is het bij jou wel anders en springt je ei binnenkort!
Hey Roel met zwanger en kids heb ik ook de hele maand zulke streepjes. Veel anderen ook. Ei al gespot denk je!
nou afgelopen weekend niet getest i.v.m. drukte van Lenn zijn verjaardag.. plus mijn man is gewoon thuis komende twee weken.. en aan de klusfrequentie ligt het niet als ie thuis is Gisteren wel getest i.v.m. pijn in m'n onderbuik en het streepje was behoorlijk donker en duidelijk.. vandaag nog een keer testen om te zien of het streepje donkerder of lichter is geworden.. ei is elk geval niet geweest toen hij nog niet thuis was en daar ging het me om