wie tuurt even mee ovu test

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door vonnie79, 19 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vonnie79

vonnie79 Actief lid

11 feb 2009
    208
    0
    0
    hallo

ik ben benieuwd of mijn ovu test nu porsitief is ik heb hem vandaag 11.15 gedaan. In mijn ogen is die donkerder als conctrole streept, maar ben een leek en wil jullie mening

Liefs

2. giraf

giraf Niet meer actief

Volgens mij is de test positief hoor....
    Veel plezier vanavond! :D

3. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    jep! deze is hardstikke positief!!
    Klusze ;)

4. Wilma06

Wilma06 Actief lid

3 apr 2007
    264
    0
    0
    Brabant
    Yeah klussen maar hihi

5. vonnie79

vonnie79 Actief lid

11 feb 2009
    208
    0
    0
    Bedankt dames

Alleen nu nog een vraagje! Mijn man is verminderd vruchtbaar en hebben de afgelopen 3 dagen elke avond geklust is het nu verstandig om nog 2 dagen achter een te klussen? Gisteravond hebben we ook geklust omdat de test al heel donker was! Dan hebben we toch de meeste kans als we nu nog 2 dagen doen dan hebben we 5 dagen elke dag geklust. Want ik las dat we dan de meeste kans hebben, maar weet niet of dat zo is hoor. Wat is jullie ervaring? Want las op een andere site weer dat als je man verminderd vruchtbaar is je weer beter om de dag kan doen!! Pfff ingewikkeld allemaal hè haha

6. Sposa

Sposa Lid

18 dec 2010
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou het gewoon doen! Beter een keer teveel (denk ik), dan een keer niet en net te laat zijn.. Suc-6!! Hoop voor je dat het raak is!!

7. vonnie79

vonnie79 Actief lid

11 feb 2009
    208
    0
    0
    Hoi

Ik had gisterochtend 11.15 een knal test gisteravond om 20 uur was ie nog steeds knal, vanmorgen om 11.30 was ie lichter dan de c streep dus eigenlijk nega toch? Is dan me ei gesprongen vannacht? Heb wel vandaag de hele dag last van me onderbuik en steken recht en links en knallende koppijn is dat dan napijn van de ei of niet? Want neem aan als de test weer lichter word dat me ei dan wel gesprongen is toch?

Liefs

8. lindaaatje

lindaaatje Actief lid

17 aug 2009
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Vonnie,

Dat je ovulatietest nu minder positief is wil niet zeggen dat je ei ook al gesprongen is. Volgens de handleidingen springt je ei binnen 24 tot 48 uur na de positieve test.

Zie in je onderschrift dat je flink wat hebt meegemaakt de laatste tijd, heftig :x Hopelijk ben je snel weer zwanger!

9. Ike1983

Ike1983 Bekend lid

21 okt 2009
    853
    32
    28
    Je ei springt 24 tot 48 uur na een positieve ovulatietest.

10. vonnie79

vonnie79 Actief lid

11 feb 2009
    208
    0
    0
    Ja ik weet dat ie binnen 24/48 springt maar daarom eigenlijk mijn vraag want 18dec was ie bijna posi 19 dec knallend de hele dag en vandaag zelfs lichter dan die van 18 dec, dus daarom dacht ik dat me ei nu geweest was. Ik heb 4 avonden achtereen geklust tot gisteavond laat dat zou toch wel genoeg zijn of niet?

Liefs

11. Pascale75

Pascale75 Actief lid

15 jun 2009
    330
    0
    0
    Vanaf augustus 2010 fulltime mama
    Flevoland
    Hoi vonnie,
    Misschien is het heel vreemd en spelen mijn hormonen nog steeds heel hoog op maar ik wilde je laten weten dat ik het verschrikkelijk vind wat je hebt meegemaakt. Ik las gisteravond in een ander topic je verhaal en heb daar echt om moeten huilen. Ik las het vlak voordat ik naar bed ging en moest het gewoon met mijn man delen. Misschien voelt het voor mij zo 'dichtbij' omdat ik zelf ook ben bevallen bij 39,5 weken en ik de hele zwangerschap bang ben geweest dat het niet goed zou gaan tot de bevalling aan toe. Ik denk door mijn miskraam verleden (3 mk).
    Ik ga heel hard voor je duimen dat je heel snel opnieuw zwanger mag zijn. Valentijn zal waken over zijn kleine broertje of zusje, wees daar maar zeker van. Hij heeft de weg vrij gemaakt voor een kindje dat bij jullie mag blijven. Valentijn heeft geen leventje mogen hebben maar heeft jullie toch uitgekozen om te groeien in jouw buik, bij jullie als ouders.
    Ik ben echt geen zweverig type hoor, maar zo voel ik het.
    Ik moest dit even aan je kwijt, hoop dat je het mij niet kwalijk neemt.
    Enne... Ik zou gewoon een keer of 2 extra klussen. Ik duim voor je.
    Heel veel sterkte en succes!
    Pascale

12. vonnie79

vonnie79 Actief lid

11 feb 2009
    208
    0
    0
    Hoi Pascale,

Bedankt voor je lieve bericht doet me zeker goed. En uiteraard neem ik je zeker niks kwalijk, ik voel ook sterk de aanwezigheid van Valentijn en mis hem nog iedere dag. Ik ben eerlijk gezegt nooit bang geweest in de zwangerschap Valentijn was altijd sterk aanwezig zelfs zijn vader heeft hem in de zwangerschap leren kennen. Er was ook nooit een aanleiding dat er iets mis zou zijn tot die bewuste 31 okt. Dan zakt echt de wereld onder je weg. Het is ook pas 7 weekjes geleden maar het verlangen is alleen maar groter geworden de kamer staat er nog helemaal. Ik hoop alleen maar dat wij januari een mooie positieve test in handen mogen hebben, en zeker weten waakt Valentijn over zijn nieuwe broertje of zusje. Ik zelf ben een zeer gelovig type en ben er heilig van over tuigt dat Valentijn ons helpt.

Mijn mannetje is pas weer morgen avond thuis vandaar dat ik hoopte dat het genoeg zou zijn. Nou ja het is hopen verder kunnen we toch niets doen al zou ik willen. Hihi

Liefs en nogmaals heel erg bedankt voor je bericht heeft me echt goed gedaan

13. Pascale75

Pascale75 Actief lid

15 jun 2009
    330
    0
    0
    Flevoland
    Dank je wel voor je lieve reactie terug. Ik ben blij te horen dat je begrijpt hoe ik het bedoel. Inderdaad op geloof gebaseerd en niet een vaag zweverig iets.
    Ik vind het heel knap van je dat je er weer fris tegenaan gaat. Ik kan me ook helemaal voorstellen dat het verlangen nu alleen maar groter is geworden.
    En je schrijft precies wat ik voel 'dat Valentijn' jullie daarbij gaat helpen.
    Ik zou het heel fijn vinden als je me wil laten weten of het gelukt is. Het hoeft niet hoor, ik laat het helemaal aan jou over.
    De kerst is dichtbij, voor jou de periode rond de innesteling. Ik hoop dat dit jouw kerstkadootje gaat worden.
    Veel liefs, Pascale

14. vonnie79

vonnie79 Actief lid

11 feb 2009
    208
    0
    0
    Ik zal je zeker laten weten als het gelukt is. Ja, ik ben ook wel een persoon die zegt wat ze voelt. En volgens mij jij ook in positieve zin.

Ik zal eens kijken hoe ik je in me lijstje kan zetten hier op zp. Ik hoop trouwens voor jou ook dat je snel een mooie test mag hebben want ook jou gun ik het.

Liefs vonnie

15. Pascale75

Pascale75 Actief lid

15 jun 2009
    330
    0
    0
    Flevoland
    Ik heb je in mijn vriendenlijst gezet hier op zp. Ik hoop dat ik het goed heb gedaan want ik ben daar nog niet zo in thuis.
    Vast hele fijne kerstdagen en laten we hopen op positieve testen, fijne zwangerschappen en voorspoedige bevallingen in 2011!
    Liefs, pascale

16. vonnie79

vonnie79 Actief lid

11 feb 2009
    208
    0
    0
    Hallo,

Heb een hele gekke vraag!! me ei is inmiddels geweest testen zijn inmiddels al erg negatief alleen nu het volgende, ik heb al 2 dagen erge zeurende licht pijnlijke pijn in me onderrug en regelmatige lichte ongi krampen en steken in me onderpuik en vooral beide zijkanten soms trekt dat naar me bovenbenen, en me tepels voor ik heel erg alsof ik het heel koud heb terwijl ik het niet koud hebt. Heeft dit te maken me me ei die gesprongen is?? Ik heb dit nog nooit gehad

Liefs

17. Pascale75

Pascale75 Actief lid

15 jun 2009
    330
    0
    0
    Flevoland
    Ik heb dit ook vaak nadat mijn ei is gesprongen. Denk dat het met je hormonen te maken heeft.
    Liefs, Pascale

18. vonnie79

vonnie79 Actief lid

11 feb 2009
    208
    0
    0
    Oke, dank je wel. Ik dacht al zoiets maar heb dit echt nog nooit gehad...nou ja zal wel weer over gaan Hihi

Liefs Vonnie

Deel Deze Pagina