Hai, Wil even jullie advies. Ik heb een onregelmatige (lange) cyclus. En we hebben vorige week woensdag en vrijdag geklust. En ik zou in of vlak voor het weekend mijn eisprong hebben. Nu heb ik sinds zondag de volgende "symptomen": - Op de zondag een felle steek rechts onderin, vanaf toen een trekkerig gevoel tot de volgende ochtend. - Maandagavond een raar gevoel onderin mijn buik en stuitje. - af en toe steken door mijn borst (vooral zijkant) - af en toe bij een lach of hoest een pijnlijk trekkerig gevoel onderin. - rommelende darmen, veel lucht - Gisteravond ook onder mijn navel de boel een beetje strak en opgezet. - bittere smaak in mijn mond (vooral na koffie drinken) - Hele korte vlagen een vaag misselijk, vol, gevoel. We hebben al een kleine en deze symptomen lijken er wel behoorlijk op, of zou ik het gewoon heel graag willen. Of kan dit allemaal komen van een eisprong? En kun je al zo snel dit soort symptomen hebben? Wat denken jullie? Liefs van een onzeker moedertje
deze symptomen kunnen ook duiden op je eisprong, als je het weekend je eisprong hebt gehad kan je echt niet nu al zoveel zwangerschapssymptonen hebben, het duurd na je eisprong gemiddeld nog 6 dagen voordat het eitje zich innesteld.
Het leek mij ook al sterk. Maar omdat mijn cyclus zo onregelmatig is (vorige maand 39 dagen, de maand daarvoor 31 dagen) zou de eisprong ook al op een ander moment geweest kunnen zijn. De symptomen verbeeld ik me iig niet. Het zijn dus wel de echte symptomen?