is dit nou een indrooglijntje? het is van de testen 2 voor 5 euro geloof ik van de kruidvat ik moest donderdag/vrijdag ongesteld worden. het is niet de bedoeling we gebruiken condooms had getest en keek na 10 min en zag niks dus ik dacht nou die ongesteldheid komt vast snel dan maar keek s'middags nog een x voordat ik hem weg wilde gooien en zag dit ben sinds bevalling heel regelmatig ongesteld, altijd precies 4 weken zit er tussen moet zeggen, in het echt zie je hem beter als op de foto (in het licht van de lamp). lijkt heel roze streepje in het echt. beetje lastig s'avonds. tis niet dat ik hem schuin moet houden ofzo om hem te zien waarschijnlijk maak ik me druk om niks, maar toch..
Naar mijn mening is het een niet juist opgedroogede test ... de roze waas blijft dan net daar hangen en zo lijkt het een streep... Ik denk dat je niet zwanger bent hoor....doe er eens wat druppels water in....dan gaat het gele weg!
water erop doen? okee dat kan ik even proberen. moet het dan minder duidelijk worden als ik niet zwanger ben? welk gele? hij is gewooon wit met een paars streepje en dat gekke lijntje het kan ook door de lamp komen, het is natuurlijk donker dus lastig om n op de foto te krijgen
nou het gele trekt dan weg snap je.... Het kan zijn dat de grens blijft staan...maar nog denk ik dat het geen streep is van zwangerschap
niks te danken hoor.... Je ziet het zo vaak bij die testen tegenwoordig en ik heb het zelf ook vaker gehad!
Ook al gebruik je daar water op er zal toch een streepje op komen te staan omdat het streepje er nu al staat. Soms is het met water zelfs zo dat de streep daardoor duidelijker word. Waardoor je jezelf nog gekker maakt. Zou gewoon morgen een ander testje doen en niet met water o.i.d gaan druppelen. Hoop voor jou toch dat je zwanger bent!
ja het lijntje staat er nog steeds morgen toch maar even een nieuwe halen voor de zekerheid en dan wel even op letten op de tijd en alles..
Ja het lijkt op een uitloop.......eerst zag ik alleen de streep en toen die uitloop.... Naar mijn mening en ervaring heeft kruidvat geen indrooglijntje hoewel er vele zijn die anders zullen beweren, maar nog nooit gehad.
Ik heb ook nooit een in droog lijntje gehad met die testen. Altijd omo wit tot die in eens deze maand er vanaf knalde ben benieuwd naar je test morgen!
Dat lijntje was mijn eerste positieve test van deze zwangerschap. Ik geloof niet zo in indrooglijntjes. Spannend!
Ben ook heel benieuwd! Succes morgen! Ik heb al wel eens een indrooglijntje gehad op de kv 2v5 testen (na een paar uur was dat) en die ronde was ik niet zwanger. We zullen het binnenkort weten wat het bij jou betekent!
Indrooglijntjes hebben ze volgens mij niet maar volgens mij is dit wel een ophoping van kleur.. Heb nl de foto (ernstig) bewerkt, en dan zie je na je donkere streepje een lichte streep staan.. volgens mij.. had daar je streepje moeten staan en is dit een ophoping niet lullig bedoeld hoor!! Hopelijk springt die van morgen er wel helemaal vanaf!!
Ben benieuwd wat hier uit komt, want heb zelf al vaak zo een indroogstreepje gehad. Ik hoop dat je morgen/overmorgen een duidelijkere streep hebt.
ik had ook een indrooglijn gister met de kv-test en test vandaag (heel licht) positief, in ieder geval positiever dan gister.. dus de indrooglijn kán zeker op een zwangerschap wijzen (of ik ben gek en niet zwanger ) succes! want ik begrijp dat het niet helemaal gepland is?!