Hoi Ik sprtek uit ervaring, de eerste was prematuur bij haar geboorte. Ik hoop voor je dat de kleine nog blijft zitten. Beter nu even doorzetten dan een kindje die nog en paar weken in het ziekenhuis ligt. Daar word je niet vrolijk van hoor! Dus even aan het belang van de kleine denken en nog ff doorzetten!
Nouja dat dacht ik.... ik wil niet thuis bevallen dus verder ook niet relevant voor mij hoor... zat er maar 3 weken naast haha.
Nee begrijp dat je er niet vrolijk van wordt. Hoop ook echt dat hij nog even lekker blijft zitten hoor. Is het met je kindje toen der tijd wel goed gekomen?
Ook als je niet thuis wilt bevallen is het voor de baby beter om tot 37 weken in je buik te zitten. Bij 37 weken heb je de minste kans op complicatie's bij de baby, alles is dan volgroeid en hij kan dan op eigen kracht groot worden. En baby van 34 weken ligt vaak in de couveuse en heeft nog wat extra hulp nodig.
Nou het lijkt er op dat onze hond toch een beetje gelijk heeft gekregen. Vanavond is de VK geweest omdat ik al de hele middag krampen had. Heb nu 1 cm ontsluiting en verlies bloed. Net terug uit het ziekenhuis, ctg zag er goed uit, wel weeën te zien, maar ontsluiting blijft nog 1 cm. Mocht weer naar huis toe. Als het als nog door gaat zetten of het bloed verlies erger word moet ik meteen weer terug. Het kan nu dus echt 2 kanten op gaan. Gr. Vanessa
Hier zijn de honden ook al mega aanhankelijk... En ik hoop echt dat die kleine nog lekker blijft zitten hoor
Spannend ! Maar volgens mij kan die 1cm nog een tijdje aanhouden toch..? Ik hoop dat het niet ál te lang gaat duren voor je -x-
Ik heb zelf 3 honden en ehb dus ook veel contact met mensen met honden en heb al van verschillende mensen gehoord dat hun hond heel vreemd deed en diezelfe dag of de dag erna zij zijn bevallen. Dus ikdenk wel zeker dat je het aan je huisdieren kunt merken.
Pfff... kunnen we ruilen tegen mijn 3 honden. Die zijn werkelijk de laatste par weken onuitstaanbaar! Ze luisteren voor geen meter, halen allemaal dingen uit die niet mogen en noem-het-maar-op, dus ik denk sowieso zeker wel dat ze het merken!
wij hebben 2 rottweilers en de dag dat mijn vliezen braken wou het teefje in de ochtend niet met me naar buiten, s'middags braken me vliezen. Rond 19.00 uur bleef onze reu steeds in me buurt en continue piepen, 1 uur later begonnen de 1e lichte weeën. owjah en onze katten lagen altijd op me buik en die maandag kwamen ze wel op schoot maar niet in de buurt van me buik s'nachts begon het echte werk en om 05.42 uur is ons meisje geboren dus jah ik denk wel dat je huisdieren voelen dat er wat staat te gebeuren..
1 kat van ons is heel erg aanhankelijk geworden. Ze ligt ook elke avond bij mij op bed te slapen. Ben benieuwd of zij straks anders zal doen.