vreemd hoor luna. hier zet de ongi niet door. dus op 9 of 10 dpo alleen met afvegen bruinig spul gehad en vandaag alleen met afvegen donker rood/bruin bloed... dus als t morgen nog niet doorgezet heeft dan test ik voor de zekerheid wel even... niet dat ze met de hsg iets wegspoelen ofzo
Marieke, bij jou ook al vreemd. Wat worden er toch rare spelletjes met ons gespeeld he! haha Als ik jou was zou ik ook even testen want het klinkt niet als een normale menstruatie.Succes Ik heb eigenlijk ook wel erg vroeg getest hoor, want ik heb pas vorige week vrijdag mijn ei gevonden met ovu test.
dan ben je zeker vroeg. Dan is je cyclus gewoon wat langer ben ik bang, Vanaf dat ik mijn ei getest hebt tel ik er gewoon 14 dagen bijop. En dan maar hopen. Ik had altijd een mooie 28 dagen maar sinds ik kinderen wil zijn dat er 25 geworden. (vandaar die ovulatie testen, ik had al een gevoel dat we er elke keer naast pieste, hihi)
Nou de pijn in de borsten en de vermoeidheid zijn er nog. De misselijkheid is weg na een nacht goed door te hebben geslapen. Zal ik dan toch een griepje onder de leden hebben. Dat verklaart de hoge temp... We zullen zien of ik donderdag of vrijdag ongi wordt... Bedankt voor al jullie antwoorden en medeleven! Liefs Luna1
Luna: digitaal heeft wel meer hcg nodig he,ik had dan persoonlijk een gewone goedkope van de da of zo gedaan... jammer joh,..hopelijk heb je snel duidelijkheid.
hey luna, Eigenlijk heb j ewel heel vroeg getest dan, misschien moet je nog even een aantal dagen wachten Als je toch wilt testen, zal ik de testen van het kruidvat of trekpleister nemen, die 2 voor 5 euro, die zijn heel gevoelig en hebben het kleinste beetje hcg nodig! Succes
@Allwoman, klopt hoor, maar had de cb digi nog thuis liggen. Als er dan "niet zwanger" op tevoorschijn komt krijg ik zo'n steek he! bah @Sterretje, klopt zijn veel gevoeliger zo uit de ervaringen te lezen. Dames, als ik vrijdag nog niet ongi wordt test ik zaterdag met kruidvat. Liefs
Hoi hoi, nou, vrijdag ongi geworden. Raar hoor, hoe je lichaam je voor de gek kan houden. Was er ook flink chagrijnig om. Maar op naar ronde 4. ga m'n banner even aanpassen. liefs luna
Ja inderdaad. Dit had ik echt nog nooit meegemaakt. Vooral als je zo met ovutesten enzo bezig bent, dan wordt je wel heel onzeker als het niet lukt he... Jij bent al over de helft heen! Succes.
De helft van mij cyclus of bedoel je al over een half jaar heen? We hebben er al een zaadonderzoek op zitten, ik ben met een half jaar naar de huisarts geweest omdat het mij niet lekker zat gelukkig nam hij me serieus. Vooral omdat ik zo'n mooie cyclus had maar precies vanaf dat moment ging mijn cyclus raar doen, eentje van 37 dagen en een van 44 dagen Nou dan duurd wachten lang hoor pfff gelukkig is hij nu weer normaal dus we wachten maar weer af. Voel me altijd 2-3 dagen beetje down na mijn ongie gelukkig gaat het daarna altijd weer beter! Nieuwe ronde nieuwe kansen meid!