zou het zomaar zo kunnen zijn?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mendie, 14 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. borntotry

borntotry Actief lid

11 jan 2009
    132
    24
    18
    Nieuw Vennep
    :D :D Ja dat ken ik ook!
    Ik heb soms ook best wel het idee dat ik obessief gedrag vertoon, ik wil ook zoveel mogelijk informatie in me opnemen (en terecht! :) )
    en ik heb dan ook het idee dat mijn vriend een beetje knetter van me word, ik probeer daarom ook op te letten dat ik (nu nog) niet teveel met hem erover bespreek, als het echt raak is, dan komt het vanzelf wel. hij is wat dat betreft, als het echt raak is, dan ook wel weer nieuwsgierig.

2. MissFirdaus

17 jan 2009
    24
    0
    0
    Ja idd, Probeer ik ook, maar werkt amper.

Had laast ook iets gelezen over temperaturen. Je temperatuur zou moetenzakken wanneer je ongesteld wordt. Heb het nu een paar dagen gedaan en giser was hij 37,4 en vanaag 37,5. Misschien betekent dit iets.
    Wat weten denken jullie

3. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    en meiden? iemand van jullie al goed nieuws? :D

bij mij nog steeds geen ongesteldheid te bekennen..gisteravond een test gedaan en negatief :( ik ben best wel stipt altijd dus snap er weinig van.
    nog steeds heb ik wel t gevoel dat t eraan komt, maar als dat zo is mag t van mij wel gaan opschieten!
    elke keer denk ik: ja daar komt t hoor, maar dan ga ik naar de wc en niks!
    ik heb af en toe steken in me buik, rugpijn, t rommelt van binnen en werd wakker met hoofdpijn. de steken trekken ook een beetje door naar me liezen en me bovenbenen en volgens mij is dat niet echt een zwangerschapskwaaltje toch?
    afwachten dus maar pff

4. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Mendie spannend! (ik heb hier tot nu toe alleen gelezen en niet geschreven). Pijn in je lies kan wel een teken zijn van zwangerschap trouwens, maar het hoeft niet. Is wat ik zo gelezen heb hier op het forum. Was zelf ook even op onderzoek uit. ik zit nog wel ver voor mijn NOD, maar heb dus ineens ook 's avonds steken in mijn lies die uitstralen naar mijn bovenbeen, heb dit echt nog nooit gehad.
    Vervelend van die negatieve testen, misschien 2 daagjes nog afwachten voor de nieuwe test? iig zal ik voor je duimen!

5. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    Leonizzie dankjewel :D
    nog steeds niks te bekennen hoor hier! en idd ik PROBEER nog even 2 dagen af te wachten en als er dan nog niks is weer testen.
    blijf t raar vinden dat ik nog niet ong ben..ben t echt altijd op dag 28!zou t zo kunnen zijn omdat je er zo mee bezig bent het dan ook even wat langer kan duren?

Leonizzie ik hoop dat je deze maand een positieve test in handen hebt :D ik duim uiteraard ook voor jou!

6. goudvis1977

29 dec 2008
    75
    0
    0
    Heel veel succes! hier is het helaas weer geen wondertje!

Monique

7. MissFirdaus

17 jan 2009
    24
    0
    0
    He mendie,

Wat gek dat je wel denkt dat je menstruatie er aan komt, maar wegblijft. Bij mij geldt precies hetzelfde. Maar ik weet nu zeker dat het zo komt. Heb een dag gewacht en vandaag pas getest en negatief. Dus ja, heb alvast een nieuwe banner aangemaakt. Hoop voor jou dat het uitblijft!

Gr

8. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    nou ze zijn er hoor die rot :evil: ach ja zo'n vermoeden had ik dus al..helaas...op naar de volgende ronde

9. inbetween

inbetween Niet meer actief

Hey Mendie, ik dacht, even kijken via jouw berichten hoe het met je gaat en ik zie dat er helaas :evil: zijn gekomen... K**** zeg! Op naar de volgende ronde dan maar he ;) Succes meid!

Liefs

Deel Deze Pagina