zou het zoo zijn??

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door paars, 13 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paars

paars Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.117
    18
    38
    Ik ben bijna 5 maanden geleden bevallen van een prachtige zoon!!
    wel met een keizersnede!
    Voorheen was ik altijd aan de pil en ook dat wou ik nu weeer doen maar wou even 2a3 menstruaties afwachten...
    Ik ben erg onregelmatig ongesteld dus weet nooit wanneer ik weer ongi word.
    vorige week wel wat krampjes gehad maar ik voel mn eisprong nooit dus dacht dat het kwam door wat stress en drukte.. dus wij hebben sex gehad:D maar gisteren dacht ik ongesteld te gaan worden echt buikpijn zoals normaal maar het straalt beetje uit naar mn rechterlies.
    Ook een klein beetje bloedverlies gehad.. vond het meer afscheiding met een heel donkerrood kleurtje.. vandaag nog steeds de buikpijn maar nog niet ongesteld..
    zou het dan kunnen dat ik zwanger ben?? mn eerste zwangersschap had ik ook dat hele erge ongi gevoel maar symptomen kwamen pas in de 6e week.. en ik vind dat kleine beetje bloed zo vreemd.. bij de eerste keer nooit gehad!!
    Wie heeft hier antwoord op??

Vind het wel erg spannend.. de gyn heeft gezegt dat ik beter een jaar kan wachten na een keizersnee maar ja dit lag natuurlijk ook niet in de planning mocht het wel zo zijn;)

2. Bri

Bri Niet meer actief

Tja, het zou natuurlijk kunnen.... sommige vrouwen verliezen wat bloed op het moment dat ze eigenlijk ongesteld hadden zullen worden, maar zijn toch zwanger.
    De enige manier om erachter te komen, is een test doen. Ik hoop voor je dat het een uitslag is waar je blij mee zult zijn!!

Als je nou niet zwanger blijkt, en je wilt eigenlijk nog even wachten, zou ik toch condooms gaan gebruiken.... Dat advies om te wachten na je ks krijg je niet voor niets. Maar dat weet je zelf waarschijnlijk ook wel...

3. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    ja ik zou ook een testje doen..

4. paars

paars Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.117
    18
    38
    dat weet ik haha.. alleen ja.. op dat moment hadden we geen condooms.. en we waren ook heel voorzichtig.. en ik had ook niet gedacht dat ik mn eisprong al had.. wat ik nog steeds niet zeker weet wanneer ik die nou had.. maar ja ik wacht gewoon deze week af.. dan maar een testje doen..

5. guusje99

guusje99 Fanatiek lid

7 jul 2009
    1.238
    1
    0
    Financiële dienstverlening
    Noord Brabant
    Nou ik ben benieuwd wat de uitslag gaat zijn, succes! :D

6. balleke

balleke Fanatiek lid

21 jan 2009