Hoi, ik wilde graag de a@pie winterboot eskimo voor mijn dochter bestellen. Heeft iemand ervaring met a@pie laarsjes? Zijn ze fijn, zitten ze goed, goed voor eerste pasjes? Zijn ze makkelijk aan en uit te doen.
Ze zitten fijn en ze kan er hier goed op lopen. Zitten ook echt lekker warm. Enige nadeel is dat het witte bont heel vies wordt van het kruipen.
Weet iemand ook hoe lang een paar schoentjes mee gaan qua groeien. Zit er over na te denken om een paar aan te schaffen en zoontje is bijna 9 maand maar hoe lang doet hij er dan ongeveer mee?
Is denk ik moeilijk te bepalen, ligt eraan hoe snel de voetjes groeien ook. Mijn dochter zit nu op net 11cm en pak ik maat m (12,5cm).
mijn dochter heeft ze ook! Zitten echt lekker warm, superleuk over leggings oid! Ze zijn makkelijk aan/uit te doen, is gewoon elastiek waardoor je ze zo om de voeten schuift. Lopen gaat haar ook goed af op de schoentjes, maar daar begint ze nu net mee. Ik vind ze nog aardig mooi en wit en heb ze nu 3 maanden ongeveer.
Mijn zoon heeft ook aapies gehad, maar ze doen er best lang mee. Hij heeft 1 paar gehad en daarna lopen ze wel goed genoeg om de eerste echte loopschoenen te kopen voor buiten
Maar doen ze ongeveer 1 of 3 maand met schoentjes? Weet jij waarschijnlijk ook niet haha maar toch Vind het jammer om 20,- te betalen voor 1 maandje dragen. Niet dat hij zo mega groeit. Lastig zo'n 1e kind
Ik had ze eerst ook in het wit, maar die werden heel snel grijs helaas. Nu heb ik bruine met roze hartjes, zo leuk! Ze heeft altijd warme voetjes. Ze zijn heel makkelijk aan te trekken. Die witte had ik in maat M, daar heeft ze maar 2 maanden mee gedaan. Nu heeft ze maat L.
Mijn zoon had maat M en daar heeft hij van november tm februari mee gedaan, misschien kon het wel langer, maar hij liep goed dus was toe aan 'echte' schoenen.
Ik heb hier laatst ook iets gepost over aapies. Mijn zoon zijn voetje was 12,5 cm en heb maat l genomen 14 cm. En dat is maar goed ook anders waren te klein geweest. Ben er echt blij mee en hij zelf ook. Hoe lang je ermee doet dat is moeilijk, soms krijgen ze ineens een groeispurt. In een winkel van shoesme is ons ooit verteld gemiddeld 4 mnd maar geen idee of dit zo is.
Zijn die laarsjes net zo makkelijk aan te krijgen als de gewone, lage schoentjes van aapies? Mijn dochter krult namelijk altijd haar voeten op als ik ze aandoe. Bij die lage krijg ik ze dan wel aan maar ik vrees dat het met die wat hogere schoentjes lastiger wordt?
Ik heb de cowboylaarsjes dus zonder bont voor mijn dochter in maat m. Die hebben klitteband aan de zijkant zodat ze makkelijk aan gaan. Ze heeft nog flink wat ruimte over maar toch zitten ze prima. Hier kan ze voorlopig nog wel mee vooruit. Ben benieuwd hoe hard haar voetjes groeien...
Die op de eerste pagina staan hebben wij in het bruin en daar zit elastiek in dus die zijn echt heel makkelijk aan te doen. Goddank want zoon doet hetzelfde hihi
Onze zoon heeft ook aapies gehad. Geen laarsje, maar lage schoentjes. Ik vond ze prima, fijner dan oxxy. Die kon ik minder makkelijk aandoen en bleven minder goed zitten.
Ik denk wel dat hij er 3 mnd zeker mee kan doen hoor Pak je gewoon wat groter? Ik heb voor mijn dochtertje toen ook nikes gekocht en ze draagt ze nu nog, had ze maat groter gepakt. Ze heeft ze nu 4 maand al en passen nog
Oh dat is wel jammer dat ze te klein waren. Ik las wel dat a@pie verschillende maten heeft bij verschillende modellen. Maar je kunt ze altijd ruilen gelukkig.
Bedankt voor de info allemaal, heb deze besteld gisteren: Leren babyslofjes | Babyschoenen Kreeg net een email dat ze morgen worden verstuurd dus ben benieuwd.