Zou het? zou het echt????

Discussion in 'Ik ben zwanger' started by JLW, Mar 15, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. JLW

JLW Lid

Mar 15, 2017
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaaal!

Ik heb vandaag mijn NOD en heb net getest met ochtendurine.
    Er kwam een lichte plus, goed te zien met blote oog! Ik heb nu getest omdat ik 28 feb een spotting had, terwijl ik dit nooit heb. Gister ookngetest (overdag) en toen zag ik een inimini licht streepje mbh zaklamp..nu dus al veel donkere streep!!!

Ik geloof die test niet, kan niet geloven dat het echt raak is. We proberen het nu vanaf okt 16.

Super raar.. super spannend!
    X

2. bailey23

bailey23 Lid

Feb 28, 2013
    51
    1
    8
    NULL
    NULL
    gefeliciteerd! en ik snap wat je bedoeld met het niet geloven van de test, eergister een dag na mijn nod en ik dacht na zal wel weer niet zo zijn. wij zijn zelf al ong 4 jaar zwanger te worden en toen ik een positieve test in mijn handen had geloofde ik het ook niet! zo raar als het dan zo ver is!

3. JLW

JLW Lid

Mar 15, 2017
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd! Wat zal je blij zijn!!

Heb jij ook zo nu en dan menstruatiekrampjes? Lees elders dat menig vrouw dit ervaart in het begin.

4. bailey23

bailey23 Lid

Feb 28, 2013
    51
    1
    8
    NULL
    NULL
    ja echt zo blij! en ja ik vroeg me af of andere daar ook last van hebben, het lijken inderdaad op menstruatie krampen en duren vaak een paar min en gaan dan weer weg, dit dan wel de hele dag.
    de eerste keer dat ik dit voelde dacht ik neeee toch niet ongesteld? heb jij hier ook last van?
    en verder misselijk in de ochtend maar eet als ik wakker ben meteen een beetje yoghurt met blauwe besjes en dan zakt het eigenlijk meteen weer af. en mijn borsten doen ontzettend zeer

5. Paz

Paz Niet meer actief

Gefeliciteerd!! :)
    De menstruatiekrampen zijn hier ook erg aanwezig, maakte me in het begin wat onzeker maar nu ik overal lees dat het erbij hoort ben ik 'blij' dat ik voel dat mn lichaam aan het werken is en er wat gebeurd! :)

6. bailey23

bailey23 Lid

Feb 28, 2013
    51
    1
    8
    NULL
    NULL
    jij ook gefeliciteerd!
    wat fijn om van andere te horen dat de krampen erbij horen vond het toch wel een beetje eng haha

7. JLW

JLW Lid

Mar 15, 2017
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Net met kv test nog is gedaan, die van 2 voor 5 euro
    Daar komt geen streepje op? Maar miss omdat dit niet met ochtendurine is gedaan. Morgenochtend nog maar ff doen.

8. bailey23

bailey23 Lid

Feb 28, 2013
    51
    1
    8
    NULL
    NULL
    oh jeetje, probeer er inderdaad morgen ochtend nog 1 te doen ik ga duimen voor je

9. Ellyijd

Ellyijd Nieuw lid

Mar 14, 2017
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd voor de dames die zwanger zijn.
    En jwl postief blijven morgen weer proberen.

Ik loop hier ook met zelfde dilemma heb een iui behandeling gehad begin van de mand 1/03 moest 13/03 ongesteld worden maar nog steeds niet maar heb wel kramp en hoor veel geluidjes bij me baarmoeder( klink als luchtbellen). Heb wel heel erg gevoelig tepel en pijn aan me onderrug maar ik hou in me hoofd dat, dat waarschijnlijk is omdat in ongesteld moet worden pff. Ben super bang om te testen

10. JLW

JLW Lid

Mar 15, 2017
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oeii wat spannend!!! Ik duim voor je.

Mn test vanmorgen was echt dik positief. Ik blijf er naar kijken.
    Die tweede test was gewoon met vermengde urine dus geen ochtendurine. Ik ga stiekem uit van test 1.

11. JLW

JLW Lid

Mar 15, 2017
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind het eng allemaal.
    Ik heb echt onwijs zere borsten, met vlagen erg misselijk, hoofdpijn waar je bang van wordt.
    Vanmorgen dus positieve test, maar smiddags weer niet..

12. JLW

JLW Lid

Mar 15, 2017
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Duidelijke plus toch? Echt geen pennestreep of indrooglijn...

Attached Files:

13. cynmark29

cynmark29 Fanatiek lid

Mar 2, 2017
    1,424
    249
    63
    Jlw kan je geen andere test doen zonder plusjes . Wil je niet bang maken maar deze testen geven vaak valse streepjes . Zou die van 2v5 proberen :)

14. JLW

JLW Lid

Mar 15, 2017
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die heb ik geprobeerd vanmorgen. De bleef negatief. Ik heb vaker getest met deze en toen kwam er zon pennestreep indrooglijntje zeg maar. Maar deze is net zo breed als de streep in het controlevenster.

Volgens de arts kan een test niet vals zijn, omdat hij alleen verkleurd als er hcg in je urine zit. Maakt me zo onzeker dit. Wel al 2 dagen overtijd en heb 27 feb een kleine bloeding gehad wat leek op innestelingsbloeding. Daarnaast met vlagen misselijk, en onwijs zere borsten.
    Mijn cyclus is altijd keuring 28 of 29 dagen. Zit nu op dag 31.

15. JLW

JLW Lid

Mar 15, 2017
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die heb ik geprobeerd vanmorgen. De bleef negatief. Ik heb vaker getest met deze en toen kwam er zon pennestreep indrooglijntje zeg maar. Maar deze is net zo breed als de streep in het controlevenster.

Volgens de arts kan een test niet vals zijn, omdat hij alleen verkleurd als er hcg in je urine zit. Maakt me zo onzeker dit. Wel al 2 dagen overtijd en heb 27 feb een kleine bloeding gehad wat leek op innestelingsbloeding. Daarnaast met vlagen misselijk, en onwijs zere borsten.
    Mijn cyclus is altijd keuring 28 of 29 dagen. Zit nu op dag 31.

16. manaolana

manaolana Niet meer actief

Tjeez lastig meid... ik zou op basis van deze test met een witte KV2v5 na je NOD ook niet durven zeggen je bent zwanger...

Ben je wel zeker van je NOD? Weet je wanneer je eisprong is geweest. Ik zou in ieder geval doortesten om te kijken of je testen donkerder worden.

Helaas hier wel veel valse plus-testen voorbij zien komen... en in principe heeft je HA natuurlijk gelijk maar testen zijn niet onfeilbaar en kunnne altijd een keer vals positief of vals negatief zijn helaas.

Ik zal voor je duiken dat je test oploopt!

17. mayo89

mayo89 Actief lid

Feb 4, 2015
    139
    36
    28
    Hoop dat je snel een duidelijke test hebt!

18. Eekie83

Eekie83 Lid

Jan 12, 2015
    18
    0
    1
    NULL
    NULL
    Ik hoop het ook voor je. Ik heb woensdagavond paar dagen voor nod getest 's avonds met Kruidvat test en daar kwam pas aantal minuten later een streep. Heb je nog getest?

Share This Page