Oeps bij lammetjes geweest..

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door jeske160789, 13 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jeske160789

jeske160789 Bekend lid

9 sep 2015
    553
    72
    28
    Heey.

Vandaag uitje met bewoners gehad. Heel leuk en gezellig lammetjes fles gegeven en geaaid.
    Komen we terug zegt collega ja gister hing er een briefje dat het voor zwangere niet mocht, helemaal niet op het terrein komen... uuuh wat zeg je?

Hoeveel kwaad kan het als je 5 weken zwamger bent? Iemand enig idee... gelijk toen ik thuis kwam al mijn kleren in de was gedaan en grondig gedoucht 🙈

2. spruitje80

spruitje80 Fanatiek lid

5 jul 2016
    4.697
    4.304
    113
    noord holland
    Volgens mij op dit punt nog niet direct erg omdat je nog geen bloeduitwisseling via de navelstreng hebt, die is er nog niet. Maar het gaat dacht ik om een bepaald virus bij geiten die je kúnt krijgen (hoeft dus ook nog eens helemaal niet, en niet alle geiten hebben het dacht ik), en ik heb geen idee hoelang je dat nog bij je kunt dragen.
    Misschien hiervoor even contact opnemen alvast met een verloskundige of gynaecoloog. Anders maak je je misschien onnodig zorgen en zij kunnen daar vast wel uitleg over geven.

3. jeske160789

jeske160789 Bekend lid

9 sep 2015
    553
    72
    28
    Gelukkig dit kunnen vinden.. heb geen lammetje ter wereld geholpen vandaag hahha gelukkig..

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina