Zojuist een Z&K test gedaan (geen ochtend urine dus) En ik weet niet zo goed wat te denken. We hebben op 25 oktober 5000 Pregnyl gespoten. Op 27 okt. Zou de eisprong zijn geweest. Op 29 & 31 okt. En 2 november nog een Pregnyl 1500 gezet. Gisterochtend een testjezelf.nl gedaan, en na turen en in bepaald licht, dachten we een streepje te zien. Maar goed, die wilde we ook gewoon zien natuurlijk. En nu dus dit streepje met de Z&K? Van het ziekenhuis destijds, kreeg ik het advies om 15 dagen na de eisprong testen. We zitten nu op dag 13. Kan dit 7 dagen ná de laatste pregnyl 1500 nog Pregnyl zijn? Of mogen we blijven hopen? Morgenochtend uiteraard weer testen [/IMG]
Ik ben het echt vergeten hoe dat zat met die pregnyl, maar wat een mooie streep!! Hoop echt dat het niet van de Pregnyl is. Kan me niet voorstellen dat een streep van Pregnyl na 2 weken nog zo positief zou zijn, maar durf niks te zeggen... Ik duim!!!! Editie. Ik lees nu pas dat je 2 november nog gespoten hebt. Nu ga ik helemaal twijfelen..
Dankjewel voor het terug zoeken! Na 7 dagen zou de 1500 dus al uit mijn lichaam moeten zijn. Nu kan ik helemaal niet meer wachten met testen morgen Geduld is niet mijn beste eigenschap
Geen idee hoe het zit met Pregnyl, en deze streep is zeker mooi! Maar vorige ronde heb ik ook best duidelijk getest met deze en toch een dag later gewoon ongesteld volgens mij staan deze testen niet zo goed bekend. Maar ik duim keihard voor een mooie oploop!!
Ik zou het eens narekenen als ik jou was, want op 2 november heb je niet alleen 1500, maar had je ook nog een restje van de andere dagen omdat die ook halveren maar nog niet weg waren... Ik las laatst dat bij sommigen het ook nog sneller of langzamer afbreekt, dus ik hoop voor je dat het een echte positieve test was, maar zou het toch nog even afwachten of het oploopt!
Ik zou nog even voorzichtig zijn, ik testte nog tm 15 dpo zeker zulke streepjes door pregnyl... ik hoop natuurlijk voor je dat het wel van een zwangerschap is!
Zodra hij oploopt is het geen pregnyll meer...hou ff een slag om de arm ik ben benieuwd morgen ochtend
Ik zag hier gister een prachtige berekening van dag tot dag hoeveel de pregnyl afbreekt van @RoGiJuLi
Yes, gevonden en gedaan! Ik zou nu dan, als ik elke 24u een halvering reken, op 22,93 eenheden Pregnyl zitten. Zaterdag, op de geadviseerde testdag van het ziekenhuis, nog maar op 5,73. Zijn deze eenheden al verwaarloosbaar? Of reageert mijn test van 10 (geen idee wat, 10.. ) hier nog op?
25-10 5000 26-10 2500 27-10 1250 28-10 625 29-10 315 + 1500 = 1815 30-10 910 31-10 455 + 1500 = 1955 1-11 980 2-11 490 + 1500 = 1990 3-11 995 4-11 495 5-11 248 6-11 124 7-11 62 8-11 31 9-11 16 Als je een tragere afbraak hebt dan normaal dan test je nu idd nog van de pregnyl. Ik testte met alleen 5000 eh op dag 14 na het zetten nog vals positief helaas. Let wel... deze berekening met een halveerwaarde per 24 uur.... gemiddeld halveert het per 33 uur. Dus eigenlijk zou de pregnyl bij een gemiddelde afbraak nu nog steeds hoger dan hierboven in jouw lichaam zitten. Het enige wat je kan doen is de test van gisteren vergeten. Aangezien je vandaag met een ander merk hebt kan je ze niet vergelijken. Morgen en overmorgen moet je weer testen met hetzelfde merk als vandaag en ook dezelfde soort urine (dus vandaag 1e urine gebruikt, dan morgen weer 1e urine). Als het vd pregnyl is zal hij over 2 dagen lichter moeten zijn. Is het eigen hcg dan is hij donkerder
@RoGiJuLi Dankjewel voor het uitschrijven! Super lief Had hem net ook op papier zitten doen We wachten morgen en zaterdag af!
Ouch.... gevaarlijk. Het klopt namelijk niet. Er zijn heel dames die nog veel langer met pregnyl zitten. Ikzelf testte altijd op dag 14 na pregnyl 5000eh nog heel licht met de kv 2v5 en was niet zwanger helaas.
Dit waren mijn testen bij niet zwanger met 1x 5000 en 4x 1500. Dit is 12 t/m 15 dpo zelfs, zo duidelijk kunnen ze dus nog blijven. Toen werd ik ongesteld en ben ik gestopt met testen.
Ok...maar die lopen ook duidelijk niet op. Ts zal daar denk morgen wel meer duidelijkheid over krijgen. Vind haar streepje voor een z&k test wel echt duidelijk.
Er zat een kleine oploop van 12 naar 13 dpo (dat zie je hier overigens inderdaad nauwelijks) en daarna niet meer idd, dat klopt. Ben benieuwd naar je test van vandaag ts! Hopelijk is het raak!