help ik maak me echt zorgen ik ben nu 3 dagen overtijd en alle zwangerschaps testen die ik doe zijn negatief ik heb nu wel last van soort misselijkheid heel licht een soort raar gevoel in me keel en pijn in me onderbuik vooral in de avond en nacht dat ik er soms niet van kan slapen verder heb ik puisten en lichten pijn in me onderrug en moe ik ben namelijk postbode en normaal kan ik 2 wijken lopen en nu heb ik na 1 wijk al geen puf meer ik heb ook nergens meer zin in en heb last van stemmings wisselingen kan heel boos of blij zijn binnen een half uur maar ik begin me nu echt zorgen te maken over me negatiefe testen want overal staat dat je bij week 4 een test kan doen enz maar geen elke test helpt heb er nu 2 van de baby boom en 1 van clearblue iemand tips is er nog hoop voor mij en me man dat we tog zwanger zijn? groetjes dani
Heb je de pil geslikt? Het kan ook het ontpillen zijn. Ik had in de maand nadat ik gestopt was met de pil alle zwangerschapssymptomen gehad Afgelopen maand weer, was er van overtuigd dat ik zwanger was maar dit was niet zo.
Hoi meid. Het zou inderdaad goed 'ontpillen ' kunnen wezen. Poeh! Wat had ik daar een last van! Voor de zekerheid miss over een weekje nog eens testen? Succes! Groetjes, Manon
ik heb wel de pil geslikt 5 maanden geleden gestopt en normale van 27 dagen gehad niks raars of iets volgens me huisarts was alles in orde heb vorige maand nog gevraagt maar omdat ik na me pil gelijk 27 dagen had en ging super goed en kon het ook uit tellen zei ze dat het ontpillen bij mij al voorbij was en dat we daar niet meer druk over moesten maken en het lijkt me sterk dat je na 5 maanden goed gaan inene slecht gaat vandaar dat me zorgen maak ik moet er aan denken en het zit 24 uur in me hoofd ze zeggen wel niet aan denken enzo maar dat is makelijker gezegt dan gedaan groetjes dani
Zeker is het makelijker gezegd dan gedaan maar stress is ook niet goed en vooral niet als je zwanger zou zijn. Er zijn dames die pas heel laat positief testen. Misschien is dit bij jou ook het geval.
mischien duurt het gewoon langer voordat je positief test? Ik heb bij mijn dochter pas naar 9dgn overtijd positief getest. Ik heb een aantal testen daarvoor gedaan maar die waren allemaa negatief. dus er is nog hoop
Hey! Inderdaad, wie weet test je laat positief! Hoop het voor je. Het lijkt me niet dat je na 5maanden nog last hebt van ontpillen. Succes! Groetjes, Manon
ik ben nu 4,5 maand gestopt met de pil en heb nog steeds een cyclus van over de 50 dagen ( wel eisprong) dus het kan best ontpillen zijn volgens de HA en mijn gyn. kan dit maximaal een jaar duren.. maar ik zou voor de zekerheid over een paar daagjes nog eens testen meid
ik zou ook later nog eens testen, maar ik ben weleens 9 dagen over tijd geweest terwijl ik na de pil gelijk een cyclus van 28 dagen had. kan gebeuren helaas!
misschien toch nog met ontpillen te maken..heb dit erg vaak en ben al 4,5 maand gestopt met de pil.. denk dat je gewoon een lange cyclus hebt dit keer..