Jeeetje, ik heb me vandaag toch even gemerkt dat mijn hormonen op volle gang aan het huishouden zijn in mijn lijf... Vanmiddag een mega huilbui met snikken en ademnood compleet, niet meer normaal... en vanavond, (we zitten midden in een verbouwing van ons huis) stond de buurman aan de deur omdat we één nageltje in de balk hadden gehamerd na 22.00 uur (drie minuten kabaal maar) en die was behoorlijk pissig (normaal zegt hij nooit een woord tegen me!) Val ik me toch uit tegen die man! "Ja, we zijn al klaar, het duurde maar drie minuten. Ik wist trouwens niet dat jij kon praten!" Hij kijkt me verbaasd aan, zegt "Wat?" Ik : "Ik wist niet dat je kon praten aangezien je nooit iets terugzegt als ik een praatje probeer te maken, maar nu kun je het dus toch opeens wel! Wat fijn voor je!" Ik geloof dat de hormonen van mij geen katje maken om zonder handschoentjes vast te pakken Ik vond het overigens wel heerlijk om zo direct en adrem te kunnen reageren :-D zat er totaal niet mee wat hij van me zou denken liefs mamatoB
hahahahaha.... heel goed. Zal ik je n geheimpje vertellen? als je daarlijk je kindje in je armen hebt veranderen je hormonen tot iemand die je niet kent, je laat je dan niet meer over je heen lopen, en owee als iemand iets verkeerds of raar over je baby zegt hahaha een nadeel: was je voor je zwangerschap nergens bang voor? parachute springen, alleen in het donker lopen, nieuwjaarsduik? na de bevalling denk je alleen aan parachute die niet open gaat, wat nou als je n mafkees tegen komt en aan longonstekingen .... hahahaha en dat allemaal voor je kindje... want wat is je kindje zonder jou? Hormonen zijn goed voor je ze laten je voelen en doen wat meestal onze schaamte of onderbewustzijn niet toelaten... Dus wees lekker adrem! schreeuw lekker tegen je buurman en huil zoveel als je wilt. veel plezier met je zwangerschap! liefs, tali
Ohw,hihihi, ik was gisteravond na mijn assertieve aanval op de buurman in elk geval niet rouwig om mijn hormonen heb me echt kapotgelachen achteraf! Ik was voordat ik zwanger raakte al redelijk assertief van mezelf, maar dit zou ik normaal gezien echt niet zo gedurfd hebben, haha! Alsof de leeuwin in me naar boven kwam! lol Ik snap in elk geval al een beetje wat ik vroeger niet zo goed begreep, namelijk dat vanaf de dag dat je zwanger bent alles niet meer om jezelf draait, maar om iets wat nog belangrijker is, namelijk je kindje liefs mamatoB