Helemaal geen symptonen! (voor nod)

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door klavertje44, 3 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. klavertje44

klavertje44 Bekend lid

31 jul 2007
    648
    0
    0
    Omdat iedereen zich maar blind staart op eventuele symptonen heb ik besloten om hier even een topic te openen over het hebben van geen symptonen voor je nod

Ik word soms gevraagd: wat voelde jij toen je nog niet wist dat je zwanger was? Die vraag kan ik dus beantwoorden met HELEMAAL NIKS!
    Waarom denkt nou iedereen dat je perse iets moet merken of moet voelen? Dit is dus echt niet zo!

Daarom wil ik ook iedereen gerust stellen die helemaal niks voelen. Het hoeft dus echt niet zo te zijn! Bij mijn eerste voelde ik het aan mijn borsten en dacht dat ik dit dus nu weer zou moeten hebben maar nee!

Daarom ook de oproep aan alle meiden die geen symptonen hadden voor hun NOD. Wie had er ook geen symptonen?

2. bambie

bambie Bekend lid

31 okt 2007
    878
    1
    0
    expert beheerder
    bilthoven
    zelfde hier hoor, was er gewoon van overtuigd ongesteld te moeten worden, had geen symtomen die me het idee gaven zwanger te zijn..

tot dat ik niet ongi werd dan.. dat was een duidelijk symptoom :)

3. jessica507

jessica507 Actief lid

11 jan 2008
    421
    0
    0
    receptioniste
    omgeving roosendaal
    ik ook niet!
    ik weet wel dat de dag dat ik positief teste keek ik smorgens in de spiegel en ik vond dat ik een zachte uitdrukking had op mijn gezicht. toen dacht ik even voor een seconde... zou het!?!
    en toen was het zo!
    maar voor de rest kwamen de symptonen pas toen ik 6 weken zwanger was.

4. dromertje

dromertje Actief lid

18 apr 2007
    246
    0
    0
    Ja! ik had ook geen symptomen, had bijna elke maand daarvoor wel redenen waardoor ik zou kunnen denken dat ik zwanger zou zijn, maar juist toen ik zwanger bleek te zijn had ik die maand nergens last van, was dus echt een verassing!

5. klavertje44

klavertje44 Bekend lid

31 jul 2007
    648
    0
    0
    Dat had ik dus ook! Had nergens op gehoopt omdat ik niks voelde. En iederee hoor je maar over die symptonen.

Ik weet uit ervaring dat de meiden die ivf/ icsi doen zichzelf helemaal blind kunnen staren op de symtonen. Maar je hoeft dat dus niet te hebben.

Hetzelfde als een innestelings bloeding, de meeste denken dat je dit ook moet hebben.
    Nou niet dus! En ook geen slijm verandering hoor!

6. Sidei

Sidei Actief lid

26 mrt 2008
    188
    17
    18
    Litouwen
    Same here. Voelde (en voel nog steeds) helemaal niks! Geen pijnlijke borsten, geen verandering in slijm, geen innestellings bloed, niet misselijk, niet moe. Kortom- helemaal niks behalve ongi gevoel. Maar ja, daar lette ik niet op want ik dacht dat ik gewoon ongi zou worden ;)

7. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Ik denk juist doordat ik symptomen heb die ik altijd voor de menstruatie heb zoals pijn in borsten, moeheid, maagkrampen juist niet duiden op zwangerschap maar gewoon ongesteld moeten worden.
    Ik merk dat heel veel mensen deze symptomen ineens gaan interpeteren alszijnde zwangerschapssymptomen.
    Ik denk dat als ik niets ga voelen in de week voor mijn nod, dat ik dan pas zelf ga twijfelen of het weleens raak kan zijn...

8. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    ook ik had helemaal geen symptomen.
    ik had zeker borsten maar dat heb ik ook altijd als ik ongi moet worden en wat kleine krampjes maar ook dat heb ik normaal.

maar toch kwam er bij mij wel een gevoel dat het raak was en ik moest gaan testen en 3 dagen voor NOD hardstikke positief getest!
    de testen staan in me album;)

er zijn veel meiden die denken dat als ze niets voelen ze ook niet zwanger zijn of dat het niet goed zal gaan.
    maar of je nou wel kwaaltjes hebt of niet de kans is even groot dat het mis gaat.

Liefs Marije

9. Nash

Nash Bekend lid

2 jan 2008
    522
    0
    16
    Ik had ook geen sympthonen voor NOD en nu nog niet echt ;)

Behalve geen ongi onzettend gevoelige en grotere borsten ;)

10. Makkie

Makkie Niet meer actief

Ik merkte ook niets anders dan dat ik dacht ongi te worden.... maar ben dus echt wel zwanger!

Alleen had mijn vader het vorige week al gezien aan me. Ze hadden zelf aan een kaartje gekocht omdat hij gewoon voelde dat ik zwanger ben! Mooi he?

11. beagle78

beagle78 Bekend lid

7 feb 2008
    720
    1
    0
    Ik had heftige symptomen elke keer dat ik niet zwanger was hahaha

Toen ik het wel bleek te zijn merkte ik helemaal niets. Ik was zelfs al 8 dagen overtijd toen ik het besef kreeg dat ik overtijd was :)

Het hoeft dus inderdaad helemaal niet. De "echte"kwaaltjes begonnen hier pas rond week 7.

12. klavertje44

klavertje44 Bekend lid

31 jul 2007
    648
    0
    0
    Iedereen WILT te graag iets voelen zodat ze de duidelijkheid hebben. Maar ja, hier komen we dus allemaal te weten dat dit absoluut niet zo hoeft te zijn!

13. Niet meer actief

Ik ben nu volgens telling 9 weken zwanger en heb ook geen symptomen.. behalve wat gevoelige borsten en moeheid..

Moet blij zijn dat het zo is, maar toch is het wel eng omdat ik constant het gevoel heb dat het mis is..

14. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    nou,dit geeft me weer wat hoop, ik moet nog 4 dagen en voel ook helemaal niks. Hopelijk kan ik het vrijdag ook melden!

15. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    ik had pas echt symptomen toen ik 5 weken zwanger was.Dus toen wist ik het al.De enige syptoom die ik had voor die tijd was geen ongesteldheid.

16. Niet meer actief

Ja maar symptomen 'pas' vanaf 5 weken is nog best wel snel..

Ik ben vandaag bij de VK geweest en heb mn baby weer zien bewegen en t hartje gezien :D echt super! Volgens metingen ben ik rond de 8 weken en een paar dagen..

Maar nog steeds haast geen verschijnselen, dus wies, don't worry ;)

17. klavertje44

klavertje44 Bekend lid

31 jul 2007
    648
    0
    0
    Mijn zus heeft dus ook helemaal geen symptonen en was als de dood dat het weer mislukt was. Maar nu is ze dus toch zwanger!
    Nu doet haar ene borst zeer hahaha, ze is nu bijna 5 weekjes zwanger.

18. Niet meer actief

Yess 2day weer een echo gehad bij de gyn. en ben precies op schema :D
    9 weken en een paar daagjes en heb een mini mensje zien rondzwemmen met alles erop en eraan :D

19. zoe2008

zoe2008 Actief lid

11 mrt 2008
    152
    0
    0
    Ben blij om te lezen dat sommigen van jullie helemaal geen symptomen hebben! Ben nu 4 dagen over tijd (rekenend met cyclus van 35 dagen).. Heb op dag 35 getest met huismerktest van kruidvat.. die was helaas negatief..

We willen nu vrijdag of zaterdag weer testen... (als ongesteldheid weg blijft) Ik ben alleen bang dat het dan weer negatief is omdat ik verder eigenlijk niks voel (behalve pijnlijke tepels..) Maar dit topic geeft me dan toch een beetje hoop!

Zoooooooo spannend!

20. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Hier precies hetzelfde. In het begin staarde ik me blind op symptomen, maar precies die 2 maanden dat ik dacht: nu voel ik niets, dus ik zal wel niet zwanger zijn, was ik wel zwanger.

Deel Deze Pagina