Haha, maakt niet uit! Bij mij was het idd omdat ik te vroeg was en de ts zal denk ik ook gewoon de kleine binnen 2 daagjes vast kunnen houden als haar vliezen zijn gebroken. Maar wilde even duidelijk maken dat ze zich geen zorgen over moest maken als de weeen nog niet begonnen zijn over een paar uur! Sorry was een beetje onduidelijk
even de v.k bellen. ik had een scheurtje bij mijn eerste kindje boven in er kwam zo nu en dat wat vruchtwater (was toen nog maar 33of 32 weken) , moest daarna 2x voor een echo of de baby nog genoeg vruchtwater had dit was wel het geval dus kon weer terug naar de vk i.p.v gyn bij mij zijn de vliezen kunst matig gebroken. ik werd dus steeds kleine beetjes nat door dat kleine scheurtje boven in
Ja het ruikt zoet en wel doorzichtig. Ik moet om 15 uur bij de vk zijn dus dan gaat ze even kijken. Heb niet meer zo'n drukkend gevoel als vanmorgen, ik weet het niet hoor . Ben ook misselijk misschien dat dat van de spanning komt.
Mijn berichtje is dus een beetje achtehaald hihi...had niet goed doorgelezen... Ben eigenlijk ook wel benieuwd nu...
Nou niks aan de hand hoor. Het is waterige afscheiding. Had gehoopt dat het op gang zou komen maar niet dus. Nu maar gewoon afwachten.