heb ik nou een skippiebal ingeslikt?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door engeltje1977, 2 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. engeltje1977

engeltje1977 Actief lid

24 nov 2008
    313
    0
    16
    Hebben jullie dat nou ook? of loop ik me echt enorm aan te stellen :) :) maar ik heb sinds een aantal dagen het gevoel alsof ik een skippiebal heb ingeslikt! Me buik voelt zo strak en ben me er de hele dag bewust van.

En hebben jullie ook zo'n last van hormonenaanvallen? Afgelopen zondag wast bij ons koopzondag en ik was ff winkelen met me vriend. Ik wilde graag een zwangerschapsbh kopen. Toen de eerste die ik had gepakt te klein was werd ik pisselig :evil: en heb ik me kleren weer aangedaan en zijn we weggegaan hahaha klotewinkel! Vervolgens liep ik zowat te janken :cry: op straat, heel me keel deed zeer vant inhouden..... en waarom? GEEN IDEE!
    :) :) :) :) :) :) :) :)

2. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    hahaha zwangerschapshormonen, fijn hé!

Maar uh als je nog een bh nodig hebt, ik heb die van prenatal met een soort steentje in het midden. Die vind ik erg fijn zitten.

3. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    Strakke buik klinkt beetje als hard ebuik...
    heb dat ook regelmatig (en laatste paar dagen helemaal)

het voelt idd alsof er een ballon in je zit die bijna knapt...als je dat hebt moet je iets rustiiger aan doen (was bij mij niet de oorzaak maar vaak wel)

4. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.301
    2.570
    113
    ken dat skippybal gevoel wel hoor. Heb het idee dat de baby even een groeispurtje maakt en mijn buik niet op tijd meerekt.

5. Astrid0482

Astrid0482 Actief lid

26 nov 2008
    454
    0
    0
    Ja ken dat gevoel ook, is idd net alsof je buik zich aan het oprekken is. En wat betreft hormonen, ik ben sinds ik zwanger ben echt een stuk agressiever tegen de mensen..grrrrr, hahaha

6. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hahaha ja dat heb ik ook, ben echt een opgewonden standje zeg...oef...en ik ben er nog lang niet. Zat last ook bijna te mekken bij iets héél stoms op tv...Mijn hub zegt al 'het ijskonijn is aan het ontdooien' :rolleyes:

Deel Deze Pagina