Even weer een paar onzekere vraagjes.... Morgen zou ik ongesteld moeten worden, maar ik heb nu al ongeveer een week na mijn ei (17 aug) last van mijn borsten (anders dan wanneer ik ongesteld zou moeten worden) en kleine steekjes in mijn onderbuik. Ook mijn temp zit sinds een week steeds rond de 37.1 ipv van 36.5 Nu heb ik vandaag al een test gedaan en daar kwam uit dat ik zwanger was!!! Maar is deze test al betrouwbaar? Omdat ik morgen pas ongesteld hoef te worden...... Vragen, vragen, vragen..... Wie kan mij aan een antwoord helpen? Pfff, wat een verhaal! Groetjes Saar
nou saartje!!!! hierbij ga ik je feliciteren meis!!!!! een positieve test, krijg je alleen als je zwanger bent!!!! liefs elfje
Hahaha, je bent ZWANGER!!!!!! Van harte gefeliciteerd! Zelf testte ik 4 dagen voor NOD al positief. Streep is streep! Geniet ervan meid.
nou meid de meeste testen zijn erg betrouwbaar ..muv Romed testen dus bij deze hartelijk gefeliciteerd
:sunny: Volgens mij ben je hartstikke zwanger! Gefeliciteerd! Wat voor tovermiddel heb je gebruikt!?? eerste ronde gelijk raak ..Bravo!! Mirre
Jij bent gewoon harstikke zwanger meid!!! een + is een +..... Van harte gefeliciteert, en geniet ervan !!!
Ik ga volgende week meteen langs de huisarts (moest er toch al heen, om te kijken of ik wel een eisprong heb..... antwoord heb ik al!) Wel helemaal te gek!! Nooit gedacht dat het zo snel kon gaan! Bedankt voor jullie lieve, overweldigende en snelle reacties!! Dikke kus van een zwangere Saar!!!