Ik heb normaal gesproken altijd 5 dagen voordat ik echt ongesteld wordt, dus echt helder rood bloed, dat ik eerst 5 dagen wat bruinverlies heb. Nu moet ik eigenlijk a.s. maandag echt ongesteld worden maar er is nog niks aan de hand. Heb wel steeds steekjes rond mijn schaambeen en er iets boven en last van duizeligheid. Zou het iets kunnen betekenen? Durf nog niet te testen, of kan ik dat al wel doen, of is het nog te vroeg? Heb begin januari een miskraam gehad en durf haast niet te hopen dat het nu weer raak zou zijn. Ben er zo onzeker door geworden.. Graag jullie advies! Thanx!
ik had ook steekjes en duizeligheid voor dat ik posi teste ik teste 3 dagen voor de NOD posi. Ik zou er toch maar een testje tegen aan gooien over een paar daagjes
Hey Laus85, Het zou natuurlijk kunnen...in ieder geval een goed teken dat er nog niks bruins te vinden is... Succes hoor...en sterkte de komende 'wacht'dagen...die zijn het moeilijkst... Laat je iets weten...???
Herkenbaar! Ik heb dat normaal 3 dagen voor ik ongesteld moet worden ook. Gisteren had eigenlijk normaal dat bruinverlies moeten starten...Tot nu niets te bekennen. Vanochtend werd ik wakker van steken links-onder in mijn buik, behoorlijk fel. Ik duim voor jou dat het op goed nieuws duidt! Succes met wachten, Grtz
Stiekem 1 dag te vroeg getest, vandaag einde van de dag. Eigenlijk kan het morgen pas, maar.... ZWANGER!!!
Erg blij maar ook wat onzeker na miskraam begin dit jaar. Nu met vlagen wat misselijk en soms licht in me hoofd met snel opstaan.. Liefs
Ik duim voor je dat je over ongeveer 252 dagen (volgens je banner) jullie wondertje in je armen mag houden!
gefeliciteerd met je zwangerschap!!!! Ik ben 1 dagje verder als je haha ook een februari moeder. Leuk zeg