Ik vroeg me af of er mensen zijn die inderdaad negatief testen maar uiteindelijk toch een positieve bloedtest hadden? Verder zou ik dan ook graag willen weten hoe lang je dan overtijd was en wat de waarden waren van de bloedtest en of je uiteindelijk wel positief ging testen met zwangerschapstest. Ik ben zelf nogal in de war omdat ik al week overtijd ben maar alles nog negatief is. Misschien dat ik dan wel een bloedtest ga aanvragen maar zou graag willen weten wat nou eigenlijk dan nog de kans is dat die wel hcg vindt. Alvast bedankt!!! Liefs Lotte
Hoe lang ben je al gestopt met anticonceptie? In het begin kan je cyclus namelijk nog onregelmatig zijn. De meeste huisartsen doen niet zomaar een bloedtest, dus ik denk dat je toch nog even geduld moet hebben. Het komt wel eens voor dat je lichaam een cyclus overslaat.
bedankt voor jullie goede adviezen, maar dat weet ik wel. Mijn situatie is niet dat ik een cyclus oversla, omdat ik zeker weet dat ik een ovulatie heb gehad... Maar ik vraag me gewoon af of er mensen zijn die ervaring hebben met negatieve zwangerschapstesten en positieve bloedtesten...
maar ook al weet je zeker dat je ovuleert kan je nog een menstruatie overslaan hoor! dat heb ik ook gehad, eerste half jaar werd ik elke maand ongesteld wel onregematig, maar goed werd het wel. (zie hieronder) ik gebruik ook elke maand ovulatietesten die zijn altijd positief tussen dag 17 en dag 20. volgens de huisarts mag ik er vanuit gaan dat ik dan ook echt ovuleer. toch heb ik tijd terug een menstruatie overgeslagen, werd niet ongesteld en het heeft 53 dagen geduurd, thuistest negatief, bloedtest negatief. dus echt alles kan meid! een vrouw zit gewoon heeeeeeeeeeel raar in elkaar!