Vanmorgen heb ik even m'n temp. opgenomen...37.2 Hij is altijd onder de 37... dus ik dacht, vooruit, ik doe een test. Eerst een Romed dipstick... een 2e streepje... maar dat is niet de betrouwbaarste, dus nog maar een testje... Met de clearview kwam ook een heeeeel licht streepje. Zou het zo zijn in ronde 4? Ik hoop het zo![-o< Dit weekend nog maar eens een testje doen.
Ja hij staat er hoor! Nog even een paar daagjes wachten voor je echt gaat juichen, maar ik zie hem ook! Liefs natas
ook ik zie het streepje ...nog idd. een paar daagjes voor dat ik je echt super ga feliciteren meid ...ik duim ff door
ik zie hem ook!nog even wachten en hopen dat het blijft zitten(zie dat je te vroeg getest hebt namelijk) ga heel hard voor je duimen! veel liefs donky
IK zie hem ook, zo zag hij er bij mij ook uit toen ik 5dg voor de NOD testte (wat overigens niet slim is ) Voorzichtig gefeliciteerd
ja hoor een streep! over een paar dagen nog een testje tegenaan gooien en dan misschien wel juichen! knap dat je het stil kan houden voor je mannetje...zou mij denk ik niet lukken! succes! liefs bianca
volgens mij is het ook raak! superrrr! nog even een beetje (moeilijk) geduld, n dan mee naar de zwangeren! liefs female