misselijk, nega test, overtijd

Discussion in 'Zwanger worden' started by babylaney, Nov 25, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. babylaney

babylaney Lid

Nov 25, 2009
    73
    0
    0
    Hoi,

Ik heb vorige week een test van clearblue gedaan.
    4 maanden geleden had ik een miskraam. Ik was 8 weken zwanger.

Ik ben toen 6 weken later ongesteld geworden.

Nu is het echt al een tijd geleden dat ik ongesteld moest worden.
    Wanneer weet ik niet precies.

Ik ben vanaf gisteren misselijk. Dit gaat over zodra ik iets eet. Wat typerend is want dit had ik ook tijdens mijn zwangerschap.
    Maar vanmorgen en nu nog steeds was mijn misselijkheid zo erg dat ik nog niet eens aan eten kon denken.

Hoe kan het dat ik die misselijkheid weer heb, toch al een tijdje overtijd ben. en een negatieve test had. Terwijl clearblue toch goede testen heeft.

2. babylaney

babylaney Lid

Nov 25, 2009
    73
    0
    0
    weet niemand dan wat het kan zijn?

3. Lientjelove

Lientjelove Niet meer actief

Sorry meid ik zou het niet weten... ik ben ook al 1.5week super misselijk, precies wat jij ook zegt... maar kan als het goed is pas dinsdag testen!!! Succes ermee, misschien toch nog even afwachten en van de week weer testen.. misschien te vroeg getest of tja misschien is het wat anders.. vervelend voor je hoor!!! xxx

4. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

Aug 18, 2009
    1,483
    94
    48
    Hoi babylaney,

Ik ben zelfs al misselijk rond mijn vruchtbare dagen en mij eisprong, en dit gaat ook over als ik wat lichts eet. Misschien toch de hormonen!

Succes

5. music4life

music4life Niet meer actief

ik heb het ook maar denk niet dat ik zwanger ben! het enige wat je kan doen is afwachten
    suc6

6. Jollie78

Jollie78 Actief lid

Jun 26, 2008
    488
    0
    0
    Limburg
    Hey!

Ik heb daar ook last van...vandaag gaat het eigenlijk wel weer, maar ben echt twee dagen misselijk geweest. Moest niet aan eten denken, maar als ik het dan toch deed voelde ik me ff beter. Daarna was ik wel weer misselijk. Ook veel krampen.

Ben inmiddels al 42 dagen niet meer ongesteld geweest. Ik heb een onregelmatige cyclus, maar zo erg als nu is het nog nooit geweest.
    Afgelopen dinsdag en gisteren (vrijdag) heb ik getest, maar beide keren super negatief. Heb vandaag wel een klein beetje bloed verloren, maar nog geen ongi te bekennen.

Heb ook geen idee wat ik er mee aan moet, maar het komt m´n humeur niet ten goede.

Succes in elk geval, ik leef met je mee!

Share This Page