zou het?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mammie17, 19 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammie17

mammie17 Niet meer actief

ey ey

9 oktober had ik mijn eisprong volgens deze site. vrijen deed toen ook wel pijn en had last van mijn buik. heb die dagen ook gevreeen met mijn vriend. en meeste om de dag. nu 19 oktober heb ik steeds last aan de linkerkant van mijn lies.

mijn temp is: 16 oktober 37,3
    17 oktober 37,1
    18 oktober 37,1
    19 oktober 37,0

steeds steekjes in de buik vooral linksonderin, hoofdpijn, last van linkerkant van mijn zij/rug en s aovonds op bed lijkt het wel of mijn buik iets harder is en als ik er op druk doet het pijn
    niet misselijk of iets maar wel steeds 'zware' buik.

mijn NOD is 23 oktober

zou het dit keer raak zijn?

2. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Heyy,

Het zou maar zo kunnen, maar ik had de afgelopen maand ook klachten waar jij het over hebt en meer, maar helaas niet zwanger.

Ach, elk lichaam is anders en misschien is het bij jou wel een goed teken. Ik zal voor je duimen! Nog 4 daagjes hou vol!

3. Realtjuh

Realtjuh Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.181
    0
    0
    Tilburg
    Het zou heel goed kunnen...

en ja, hier komt de MAAR... en ik wil je natuurlijk niet ontmoedigen...

Die tempen zeggen ten eerste niet veel na je eisprong... normaal blijft je temp van je ei tot je NOD hoog... als hij na je NOD hoog blijft, heb je meer kans. Als je ongi wordt, daaltie.

En ja die krampjes en steekjes, gezwollen (harde) buik, die had ik ook, elke maand weer, maar dat bleken mijn darmen telkens weer te zijn. Ik had dus elke keer gewoon enorme last van verstopte darmen, vandaar die hardere buik, allemaal poep die niet verder wil (sorry voor de details hoor). En kijk maar naar mijn banner... nog steeds niet raak!

Maar goed, het kan natuurlijk een goed teken zijn, maar pin je nergens op vast, des te kleiner is de teleurstelling als je toch ongi wordt. ;)

4. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    had precies de zelfde klachten afgelopen maand. Was 4 dgn te laat maar alsnog wel ongi geworden :cry:
    Jammer maar nix aan te doen. Hoop dat jij meer geluk hebt!

Dikke knu daantje

5. mammie17

ben toch bang dat mijn ongie eraan komt :cry: :cry:

gisterenaaf veel buikpijn. ook vooral mijn linkerkant, flinke steken 4 of 5 keer achter elkaar :cry: moet wel zeggen dat mijn stoelgang idd wat moeilijk ga de afgelopen 2 dagen :( na wel een hele avond buiten te zijn geweest ( moet ik erbij zetten, was mijn temp gisteren toen ik binnen kwam 36,7. weet niet of de kou van buiten invloed heeft. Vanmorgen weer een temp van 37,0 en misselijk gevoel. roken moet ik nu al helemaal niet aandenken maar heb wel honger :(

beetje vreemd allemaal. maar blijf de hoop er in houden natuurlijk :D

groetjes

PS: Mijn NOD is maandag maar kan ik al met een bepaalde test eerder testen?

6. Realtjuh

Realtjuh Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.181
    0
    0
    Tilburg
    Er zijn wel testen die eerder dan NOD positief geven, maar welke weet ik niet. Verschilt ook elke keer... bij de ene geeft kruidvattest sneller positief, bij de ander geeft kruitvat juist helemaal niets.

Maar eerder testen zou ik niet doen hoor...

7. mammie17

tot nu verloopt de dag weer goed. vanmorgen misselijk en buikpijn. Nu nog steeds trekkerig stekend gevoel in mijn buik. kmaar dit keer vooral aan de rechterkant van mijn buik. heb geen trek alleen wel ontzettende dorst. mijn temp is nu weer 37,3 dus dat hij gisteraaf zo laag was kwam denk ik toch wel door de kou.

toch nog ff 3 daagjes w88:(

vaak word ik 1 of 2 dagen eerder ongie (vaak naar hte vrijen verlies ik bloed:( dus ben dit keer benieuwd wat er dit weekend gebeurd. doe het rustig aan;)

groetjes

8. Realtjuh

Realtjuh Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.181
    0
    0
    Tilburg
    Je moet niet 's avonds tempen, geeft een vertekend beeld, allerlei dingen kunnen dan van invloed zijn. (kou, beweging, stress?)
    Je moet alleen 's ochtends op hetzelfde tijdstip tempen VOORDAT je je bed uitkomt. Alle andere tijdstippen NADAT je je bed uit bent tellen in principe niet mee.

Mijn wekker loopt elke dag om 6.30 af, dan pak ik eerst de thermometer en temp ik, soms draai ik dan nog een 9-minuten-snooze om en ga ik mijn bed pas uit. In het weekend slaap ik uit, maar temp ik wel om 6.30.

9. mammie17

morgen mijn NOD...
    mijn temp zat vanmorgen nog op 37,1 en vrder ook nog geen last van klachten behalve dat ik gister en vandaag vaak met bukken last heb van de linkerkant bij mijn lies. ben benieuwd ennee.......

hardstikke zenuwachtig :D

laat het jullie weten morgen;)

groetjes

10. mammie17

jeeeeeeeeeeh

vandaag mijn NOD en op dit moment nog geen :evil: te bekennen :D
    durf niet te testen, ben bang voor de teleurstelling:(

wacht nog even af... wanneer kan ik het beste testen denken jullie?

wel hele hoop klachten zoals terug te lezen :D

ben zo zenuwachtig

groetjes

11. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Ik zou nu gaan testen....

12. mammie17

kan alleen niet meer met mijn ochtendurine? is dat erg?

13. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Nee hoor want bijvoorbeeld met de kruidvat eigen merk test kun je elk moment van de dag testen! hihihihi je kunt dus gewoon gaan testen!

GOOD LUCK en let us know!

Groetjes Z

14. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    Wij duimen mee!

15. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    ik zou gewoon gelijk gaan testen heb je gelijk mee zekerheid

groetjes lil momo

16. Niet meer actief

Ik wacht ook ff mee :D

17. Linda76

Linda76 Actief lid

4 jun 2006
    377
    0
    0
    Hey hoi! Heel veel succes met testen. Ookal lukt het vandaag niet meer met ochtendurine :) Zal voor je duimen meid! (we hebben dezelfde klachten gehad, en ik kan over 3 dagen testen. Ben dus erg benieuwd of het bij jou deze maand raak is!)

Succes! Laat je het hier snel weten?!

18. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    testen.
    succes ik duim voor je.
    liefs chantal.

19. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    En?
    Heb je al getest of wacht je toch tot morgenochtend?

20. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    ben ook wel beniewd

Deel Deze Pagina