Ben benieuwd hoe het met haar is.... Hé Babyblues wij komen beiden uit Apeldoorn. Ook toevallig! Zijn jullie al lang bezig?
nog steeds geen ongie maar wel negatieve test van etos eigen merk en wel eind van de middag getest. kan het beter in de morgen doen denk ik de volgende keer wacht nog paar dagen
Succes morgen met de andere test! Snap je tekst onder je naam niet helemaal trouwens ("10e ronde 2e kindje") heb je al 1 kindje?
ik doe vandaag geen test. ben noig steeds niet ongie. heb wel last van mijn rug en gister zwaar gevoel wacht het wel af. mijn temp is ook nog hoog dus weet ht ook niet meer jah idd heb al 1 kindje van bijna 2 een zoontje
hoi jody79 hey ja zag het nu ook pas en nee zijn nog niet zo lang bezig hoor, ben in mei gestopt met de pil en was in july al zwanger, deze liep helaas uit op een miskraam zijn nu bezig met de "2e" ronde na de miskraam,( had 14 dagen na curretage posi ovutest maar is niets geworden) ben afgelopen weekend voor de 1e keer ongi geworden. en hoe lang zijn jullie al bezig groetjes baby blues
Hoi Baby blues, Wij zijn net begonnen (2e ronde ook), maar door omstandigheden even niet zo druk meer er mee. Vandaar ook het onderschrift. Maarrrrrrr, misschien gaat het toch lukken deze maand [-o< [-o< ! Succes!
Het valt me nu ook pas op dat we bijna tegelijk hier aangemeld zijn en allebei 100 berichten hebben gepost. Grappig.....
hallo jody78 ja dat is wel heel toevallig he. hoop voor je dat het toch gaat lukken dan deze maand. is het jullie eerste of heb je al kinderen ik heb al een dochter van 3 jaar uit een vorige relatie (zie album) groetjes baby blues