Dag, zijn er hier dames die meer dan twee keizersnedes gehad hebben? Hoe was het om zwanger te zijn na de tweede keizersnede? Wat zei de gyn erover?
Ik heb er nu 1 gehad en ga er waarschijnlijk nog een tegemoet. Naar wat ik begrepen had kijken ze bij elke KS hoe het littekenweefsel gevormd is van de vorige wond en of het nog verantwoord is een volgende KS te doen. Mocht het gevaarlijk worden raad de gyn. het af in het gesprek dat volgt. Vond deze trouwens net: http://www.zwangerschapspagina.nl/de-bevalling/98749-hoeveel-keizersnedes-gehad.html
Bedankt voor je reactie. Ik weet dat mijn gyn een paar maanden geleden bij iemand de 9e ks heeft gedaan (was toen wel een spoedje omdat ze buikpijn had). Hij vertelde het me zelf, want mijn afspraak was daardoor uitgelopen. Dat wil ik zelf niet, hoor. Maar ik zou heel graag nog een volgende willen (laatste hopelijk), dus vroeg me meer af. Ik heb trouwens twee littekens zitten, dicht naast elkaar. Mijn herstel ging beide keren hardstikke goed. Gewoon positief dus. Ik ga binnenkort maar eens langs bij de gyn. Trouwens, hoe lang moet jij wachten voor een volgende zwangerschap? Ik moest de vorige keer 9 maanden wachten voordat ik zwanger mocht worden. Toen was het ook direct raak, dus anderhalf jaar na mijn eerste ks had ik de tweede.
Oh ja, bedankt voor je link. Ik heb hem doorgelezen. Jammer dat het gesloten is, had er nog wel willen reageren.