Bij controle baarmoedermond nog helemaal naar achter en dicht en toch kort daarna bevallen???

Discussie in 'De bevalling' gestart door Sol, 18 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sol

Sol Actief lid

25 mrt 2010
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even in het kort:Ik heb zware BI (komt dus neer op alle dagen op bed liggen) dus was blij dat gister eindelijk de datum (ben al 17 weken min of meer uitgeschakeld) was dat de gyn ging kijken of ik evt. in te leiden ben. Ondanks voor- en oefenweeen baarmoedermond nog helemaal gesloten en naar achteren.
    Ik had eerst iedere dag hoop dat het vandaag 'de dag' zou kunnen zijn en moet nu wachten met de mededeling dat het nog wel 3 weken kan duren...ja ik weet wel dat dat uiteindelijk een slok op een borrel is maar pffff, ben zo toe aan einde.
    Heeft iemand enig idee hoe lang het duurt meestal voordat je baarmoedermond verweekt en open gaat staan ik bedoel kan het ook ineens toch nog snel gaan???

2. Mama van Isabella

Mama van Isabella Bekend lid

8 jul 2009
    599
    0
    16
    Ik weet niet hoe lang dat duurt. Het kan zomaar ineens maar het kan idd ook nog wel even duren.
    Maar kan je dan niet ingeleid worden met gel o.i.d.????
    Ik wordt deze week ingeleid ivm bekkeninstabiliteit en heb gelukkig al 3 cm ontsluiting dus ze breken eerst mijn vliezen maar ze kunnen bij jou toch met gel beginnen? Je moet ook echt duidelijk aangeven dat je niet meer kan hoor en de hele dag op bed ligt.

3. Seth

Seth Niet meer actief

mijn vk zei vorige keer dat het voelen van de baarmoedermond maar een moment opname is.... en dat het dus niets HOEFT te zeggen...
    Verweken kan snel gebeuren....

4. mammameisjes

mammameisjes Actief lid

3 mei 2010
    243
    0
    0
    Ja volgens mij maakt het niets uit.
    De een verliest de slijmprop ervoor de ander op het moment.
    Maar inderdaad geef aan bij de verloskundige dat het zo niet meer gaat.
    Dat je lichamelijk en psychisch hier aan onder door gaat.
    Iemand die niet fit aan de bevalling begint is ook niet wenselijk toch?

Sterkte

5. Sol

Sol Actief lid

25 mrt 2010
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hartelijk bedankt voor alle reacties! Ik wacht vooralsnog deze week af...

Deel Deze Pagina