Ik word niet ongesteld, kan je een mestruatie overslaan?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MvN, 28 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MvN

MvN Niet meer actief

Hallo,

Kan je zeg maar 2 eisprongen in 1 cyclus hebben? Ik zit nu al op dag 45, zou het kunnen dat ik een menstruatie heb overgeslagen?

Als dit een stomme vraag is sorry!

2. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    stomme vragen bestaan niet!
    het is mogelijk dat je menstruatie een keer overslaat, maar het kan ook zijn dat je cyclus langer wordt.
    Heb je een idee hoe je cyclussen waren?

3. MvN

MvN Niet meer actief

ja ze worden steeds langer :(

32 - 35 - 37- ??

4. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    vervelend! Maar er hoeft niets aan de hand te zijn!
    Ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt. Misschien een idee om te gaan tempen, dan krijg je goed inzicht in je cyclus.
    Ik was tot voor kort ook bekend met lange cyclussen, en steeds langere.

5. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Heb je iets gedaan om te kijken of je een eisprong hebt gehad? Temperaturen of ovulatietesten of op je slijm gelet?

Het kan dat je idd nog geen eisprong hebt gehad...een cyclus overslaan met eisprong gebeurd eigenlijk nooit. Je hebt altijd een ontrekkingsbloeding na een eisprong tussen ongeveer 8 dagen erna en 18 dagen erna.

Je kunt wel geen eisprong hebben gehad....hoop voor je dat je snel een normalere cyclus krijgt...bij mij had ik ook ineens lange cyclus (na stoppen pil helemaal niet, en toen steeds langer..en langer...) en bleek PCO te hebben....

sterkte! En als je het niet vertrouwd, je kunt altijd je ha bellen en vragen wat te doen....mischien word je wel doorgestuurd of krijg je medicijnen om je menstruatie op te wekken....

Groetjes,
    Miranda

6. MvN

MvN Niet meer actief

Hoe gaat dat tempen in zn werking? Ik wou vanaf de volgende cyclus met ovu testen gaan werken... MAAR.. dan moet ik wel ongesteld wordne haha

7. MvN

MvN Niet meer actief

Oja slijm had ik 6 juni al :(

8. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Beschrijf slijm..weet je zeker dat het slijm was van je eisprong? Hier ook gedurende een cyclus meerdere keren slijm verlies...soms leek het op vruchtbaar...maar nu ik weet hoe een echte eisprong is (gezien op echo ook) dat ik dan echt enorm veel vocht verlies en dat word langzaam tegen eisprong aan steeds plakkeriger.

Natuurlijk is ieder lichaam anders, maar herkende je in het slijm van je vorige cyclussen ook een eisprong en kwam dat dan wel goed met de dagen?

9. MvN

MvN Niet meer actief

Je kon er slierten mee trekken, wat dikker en bleef aan wcpapier plakken. Leek op t verliezen van mn slijmprop alleen dan zonder bloed. Was alleen wel weinig!

Kan je ook pco hebben ondanks dat je al een kind hebt?

10. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    ja hoor...dat kan...

heb je meer symptomen dan dat je ook aan PCO denkt?

Ik zou eens googlen, en als er veel dingen zijn die je bekend voorkomen......misschien toch eens contact op nemen met je gyn of ha voor een doorverwijzing...want zo lang niet ongesteld worden is niet goed voor je lichaam....

11. MvN

MvN Niet meer actief

ik vind t heel raar. Van mn dochter gelijk in ronde 1 zwanger na het stoppen met de pil en nu... pffft!

Ja ik heb ernstig overgewicht en ik weet dat je cyclus daardoor langer kan worden. Dus ik weet van ten voren al dat ie zegt afvallen. Wat ik ook zeker ga doen!!! Ga namelijk in maart trouwen... Als ik verhuisd ben schrijf ik me gelijk in bij de sportschool.

12. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Afvallen is altijd goed! Mogelijk is dat wel de trigger om je cyclussen op orde te krijgen. Succes daarmee!

Ken je PCO? Heb je meer tekenen dan dat je daarover denkt?

13. MvN

MvN Niet meer actief

Ik heb net gegoogled... Bij mn dochter woog ik 104 toen ik zwanger werd. Nu 110.. dus ik dacht dat t daaraan niet zou liggen.

Ik denk aan meerdere dingen, misschien verklevingen door een keizersnede? Pco omdat mn ongesteldheid gewoon weg blijft..
    Ik moest accuut stoppen met de pil vanwege longembolie en vanaf toen werd mn cyclus langer, dus misschien is dat t?

14. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    tsjah...test over een paar dagen nogmaals, dan nog eens over een week...en misschien zou je dan eens contact opnemen met je ha of gyn....die kan je meer vertellen en kijken wat er aan de hand zou kunnen zijn.

Ik kan niet in je buik kijken en jij ook niet he....dus blijft het gissen en raden...

sterkte ermee meis!

15. MvN

MvN Niet meer actief

Nog een vraagje; had je bij pco al 1,5 weken t gevoel ognesteld te worden? echt die lage rugpijn en bandenpijn down under

16. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    altijd...vooral als het een lange was...toen ik tegen de 100 dagen liep ging ik iedere dag door de grond van de krampen en buikpijn....alsof er een steen in je fluit hangt zullen we maar zeggen.....

Maar het is niet een echt symptoom, want soms heb ik ook al 1,5 week voor NOD zulke klachten....en word dan netjes ongi....

Afwachten is het eventjes...en als het lang duurt naar je dokter!

Succes.

17. cherryl

cherryl Fanatiek lid

27 jan 2009
    2.923
    0
    0
    ik heb beide keren dat ik zwanger wilde worden nadat ik gestopt was met de pil een bloeding gehad (dit was dus nog een pilbloeding). die maand daarna ben ik niet ongesteld geworden, maar ook niet zwanger.. en die maand daarna toch een posi zwangerschapstest gedaan.. er is dus van alles mogelijk...

18. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Hey meis, ik heb precies hetzelfde, eerst een cyclus van 58 dagen en nu weer ruim over de 40 en nog niks van ongi of eisprong te bekennen. ik temp sinds maart en nog geen enkele eisprong gesignaleerd helaas :(

Ben toevallig vandaag naar de HA gegaan en die stuurde me meteen door naar de gyn voor een afspraak. (doorverwijzing) Die denkt aan PCO. En dan heb ik nog niet eens overgewicht etc. Dus het kan wel degelijk. Ook ik was meteen zwanger bij mijn eerste. :S

Succes meis en zeker naar de HA gaan als je het niet vertrouwd. Helaas ga ik nu dus ook die molen in.

Groetjes!
    Kelly

19. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    Heb hetzelfde gevraagd aan de gyn en volgens haar kun je 2 eisprongen in een cylcus hebben.

20. Duivinnetje

Duivinnetje Bekend lid

22 nov 2009
    929
    0
    0
    Hey meid,

Het kan best dat je een menstruatie periode overslaat.
    Als je bv. in stress of spanning hebt gezeten...
    Dit kan je ongi zoal aardig beeinvloeden en overslaan.

Want zelf zit ik nu in een circel....WEL of NIET zwanger!
    Want zelf heb ik een hele korte cyclus van circa 21 a 22 dagen.
    Mn laatste ongi was begonnen in week 20, nu zitten we in week 26....en nog steeds geen ongi.
    De testen gaven vorige week negatief aan.

Dus ik naar mn huisarts toe vandaag, en moet morgen maar bloed laten prikken op HCG waarde.
    Als mn ongi NIET op gang komt, en ik ben NIET zwanger.... dan krijg ik medicatie mee naar huis om alsnog de ongi op te gaan wekken.

Ik heb geen idee wat ik van dit laatste kan verwachten, grrrr.
    Het enige wat mn huisarts heeft gezegd, het kan behoorlijk hevig bloeden.
    Nou lang leve de bloedbad met deze hitte....bah bah bah!

Maar goed....als het goed is heb en krijg ik a.s. donderdag de uitslag van het bloed prikken, dus is nog ff afwachten.

Liefs Duivinnetje

Deel Deze Pagina