Ik heb het idee dat ik nu in een roes zit. Ik zweet me kapot hier op de bank. Wat raar dit. Ben ik dan echt zwanger?
ja meis.. je bent echt zwanger.. en ik hoop dat je snel aan het idee went.. want dit is natuurlijk wel helemaal super! doe rustig aan en neem tijd voor jezelf! KNUF
Haha... ik ga het direct veranderen. Hij was verdwaalt maar heeft me nu gevonden. En toch is dit nu nog heel onwerkelijk hoor voor me. Ik ga morgen maar ff zo'n dure test kopen waarop je kan zien hoelang je zwanger bent. Clear blue heet dat he? Dit kan echt niet. Volgens mij doe ik vannacht geen oog dicht.
Wat moet ik eigenlijk doen als ik morgen op de clear blue zie staan dat het positief is? Moet ik ergens heen bellen of zo? De gynaecoloog waar ik loop? En bij hoeveel weken krijg je een eerste bezoek of een eerste echo? En mag ik nu wel Rennie nemen tegen mijn brandend maagzuur? En wat baal ik nu van mijn twee breezers die ik van het weekend heb gehad, terwijl ik anders nooit drink... Ik zit nu met allemaal vragen...
wauw super zeg!!! gefeliciteerd! heb net nog gereageerd met doe maar een testje en zag dat er al heel veel reacties bij waren gekomen!!! ik zit nu gewoon met tranen achter de pc!! super gefeliciteerd!! enne je kunt nu nog zoveel testen kopen, maar duidelijker als dit wordt het niet hoor!! wauw wat een wonder!!!
maak je niet druk meid... morgen idd de arts bellen waar je bij loopt! ik weet in jouw geval niet wanneer je een echo krijgt, maar weet wel dat mijn schoonzusje die aan de clomid zat met 6 weken een echo kreeg... die breezers kunnen echt geen kwaad.. (schuld gevoel kan meer kwaad zeg maar ) enne rennies mogen!
Dankje! Dit is inderdaad echt een wonder. Dit is niet een zwangerschap ontstaan vanuit IUI maar vanuit seks. Ik wist helemaal niet dat dat kon bij ons.
super toch?? ook een zwangerschap uit een iui is een wonder... maar dit is helemaal geweldig!! wauw wat moet jij in een roes zitten nu zeg! ik ben helemaal hyper na het lezen van je verhaal.. laat het lekker rustig bezinken en ontzettend genieten!!!!
Echt super ja. Het is nu net alsof ik in een film beland ben of zo. Ik kan niet geloven dat dit ons overkomt. Normaal feliciteerde ik altijd anderen op dit forum. Maar nu ben ik zelf de gelukkige. Mensen feliciteren me nu hier in dit topic, en dat vind ik allemaal hartstikke leuk, maar ik kan het nog niet geloven.