Zou het?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Dahlia, 28 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Whaa!! Gefeliciteerd!!! Die test is echt overduidelijk hoor, en waarschijnlijk doe je idd geen oog dicht vannacht (had ik namelijk ook na de eerste posi test, en heb toen 's nachts om een uur of 3 nog een test gedaan ;)).

Morgen ff bellen naar de gyn, waarschijnlijk kun je dan al vrij snel langskomen voor een echo. Heb zelf posi getest met 3w3d, en had de eerste echo met 3w5d, daarna met 5w3d.

Hihi, geniet er lekker van meis!

2. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Dankje. Leuk zeg dat ga ik morgen gelijk doen, de gyn bellen, nadat ik een tweede test heb gedaan... Ben benieuwd of ik dan ook al zo snel mag komen voor een echo.

3. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Oja heb net ff gekeken en als alles goed gaat komt de baby in maart 2011.

4. Seth

Seth Niet meer actief

Waardevol
    ik ken wel niet heel je verhaal.... maar zie dit topic... lees je onderschrift... en wil je toch even heel erg feliciteren.. :)

Doet me altijd zo goed... van die wonder-verhalen.. :)

Dat er een kindje in je groeit is altijd al moeilijk te begrijpen, maar zo op deze "gewone" manier... als je daar helemaal niet vanuit gaat, is wel extra moeilijk te geloven...!!!!

geniet er van.... van jullie wonder!!

5. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Dankjewel Seth! Ik kan er zelf ook nog niet helemaal bij.

(Ik lag trouwens net al in bed, maar ben nu zo klaarwakker dat ik er maar weer uit bed gegaan. Morgen komt de glaszetter hier al om half 8, dus dat word een kort nachtje, maar dat is niet erg voor een keer...)

Ik zou nog iets veel wondelijkers vertellen... Want ik zat er nog eens over na te denken. En...

eigenlijk zou ik deze maand mijn 3e IUI hebben. Maar voordat we aan de IUI beginnen, heb ik op dag 10 na de eerste dag van de menstruatie altijd een follikel-meting... Zodat we weten wanneer mijn ovulatie begint... Nu had ik die dus gehad begin juni ergens. En toen bleek dat er, dankzij de PCO, geen enkel ei in mijn eierstokken zat. Ik was ook vergeten Femara te slikken tijdens mijn menstruatie de laatste keer, die de hormoonhuishouding regelt. Dus verdrietig en teleurgesteld liep ik het ziekenhuis uit. Met in mijn hoofd dat ik dan zeker wist dat ik dan niet zwanger kon worden deze maand, omdat je zonder eitjes niks kunt.

Maar niks is minder waar. Die eitjes zijn heel snel gaan groeien denk ik en we hebben op het goede moment seks gehad. Een goed zaadcelletje van mijn man heeft mijn ei geraakt. (Want zijn zaad is heel slecht.) en nu zwanger! :$

Wow wat een wonder-verhaal! Al zeg ik het zelf. :D

6. Fullhouse1981

Fullhouse1981 Fanatiek lid

8 jun 2010
    1.903
    0
    0
    Oosten van het land
    Gefelciteerd met je zwangerschap!!!

7. Hanuna79

Hanuna79 Fanatiek lid

10 nov 2009
    1.379
    0
    36
    Huisvrouw haha
    Spijkenisse
    Ooo whouw!
    Dit is echt waanzinnig zeg meid :$
    zit net zoals alle andere meiden denk ik wel met kippenvel en een bigsmile te genieten van jullie wonder! :D

Nou meid heel erg hartelijk gefeliciteerd! :)

xxx Hanuna

8. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Dankje Hanuna. :)

9. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

gefeliciteerd!!!!!!

10. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Thanx! :D

11. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Ik denk toch nof ff snel kijken... Wat een knaltest! Super meid, bellen die gyn :D

12. Seth

Seth Niet meer actief

die eitjes kunnen heel snel groeien hoor!!!
    had hier een eisprong op dag 9.... (met een cyclus van 32/34 dagen)....

Ben trouwens wel benieuwd hoever je bent... jij waarschijnlijk nog meer.... want het is toch wel een goed knallende test!!!!
    offuhhhh 2 ijverige eitjes gehad....:D

Weet wel dat het onmogelijk is om aan "niet zwanger worden" te denken.... MAAR dit is wel zo'n verhaal die DIE mythe in stand houdt.....

of de ooievaar heeft voor zn verjaardag een TOM TOM gehad.... laten we het hopen, want er zijn er hier alleen al op dit forum zoveel die zolang wachten.....

13. Seth

Seth Niet meer actief

Wat was de reactie van je man trouwens???
    want dat ene zaadje heeft het toch mooi geflikt... :)

14. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ja goed he, één goed zaadje heeft mijn ei geraakt...:D Ongelooflijk...

Ik deed boven in de badkamer alleen de test, met een instelling van: het zal wel weer niet. Maar toen ik het pipetje met urine drupte, toen begonnen gelijk twee streepjes te kleuren, binnen nog geen minuut. Dus ik was spontaan vol emotie en ik riep mijn man die beneden zat, en die kwam gelijk. We vielen elkaar in de armen en hij was ook helemaal blij... :)

Alleen heeft hij wel een goede nacht gehad. En ik niet. Maar dat is niet erg voor een keer. Heb vakantie en morgen maar weer uitslapen dan...

15. Seth

Seth Niet meer actief

Sorry schat... slecht slapen hoor er ook bij.... iig bij mijn zwangerschappen....:D
    was HET teken (voor mijn vriend) dat ik zwanger was, omdat ik normaal dus mn kussen raak en slaap...en idd, hij had gelijk.... :)

Zie het helemaal voor me....
    nogmaals gefeliciteerd!!

16. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Dankje. Ach ja dat neem ik dan maar voor lief. Ik denk sowieso dat ik de eerste week of weken niet goed slaap omdat ik er nu zo vol van ben.

17. Vanilla

Vanilla Fanatiek lid

10 jul 2006
    1.373
    0
    36
    Wauw, wat een knaltest!! Gefeliciteerd, echt bijzonder zeg :)

18. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Nou, die test is wel heel duidelijk!!!
    Wat een supermooi wonder :)
    Geniet ervan zou ik zeggen :D

19. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Van harte gefeliciteerd! Dat is toch geweldig, een ECHTE liefdesbaby!! Geniet ervan!

20. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Waardevol Je bent zwanger !

Wat super mega geweldig voor je ... echt super gefeliciteerd meis :D

Deel Deze Pagina