Dankjewel meiden. Ik heb net gebeld met de assistentes vrouwenartsen en die zeiden dat ik eerst ff bloed moet prikken in het ziekenhuis. Dus dat gaan we dan gelijk maar doen zo.... Echt leuk. Die vrouw die ik aan de lijn had reageerde ook heel enthousiast. Normaal belde ik altijd op dat ik (weer eens) ongesteld was geworden en nu juist met het verhaal dat ik zwanger ben.
wauw gefeliciteerd!!! wat een mooi verhaal zeg, en dat stukje wat je schreef dat je de test deed en je man riep..had er de tranen van in m'n ogen haha super meid en geniet ervan
Waardevol, we kennen elkaar helemaal niet maar ik zit hier even in het rond te lezen en kwam dit topic tegen. Wauw, wat een ontzettend mooi wonder! Gefeliciteerd en heel veel geluk gewenst!
Wat een super fijn en positief verhaal!!! Super voor jullie Jij bent erg hoopvol voor anderen onder ons Geniet heerlijk van je grooooote roze wolk
Geweldig!!!! Van harte gefeliciteerd!!!! Heerlijk om ook zulke verhalen te lezen!! Enne geniet ervan hooor, zwangerschap is zo voorbij, voor je het weet denk je huh, zat daar mijn kind in??? hahahha heel veel geluk
Gefeliciteerd zeg!! Heel bijzonder! Ik hoop voor je dat je een goede zwangerschap hebt en straks een gezond kindje! Van zulke verhalen gaat het bij mij wel weer heel erg kriebelen!!
Ik heb je topic eventjes gelezen en wil je bij deze van harte feliciteren met dit wonder! Wat zal jij trots zijn zeg
Goeiemorgen dames, pfff ben al zo'n 2 uur wakker. Moest vannacht twee keer naar de wc (plassen) en heb denk ik weer maar een uur of 3,5 geslapen. Kon niet weer in slaap komen. Misschien straks weer terug naar bed. Ik lig er zo over te piekeren en ik ben er zo vol van en ik moet steeds ff voelen aan mijn buik. Bij mijn man drong het gisteravond ook helemaal door.... Hij zat naar muziek te luisteren die hem raakte en bij hem kwamen de traantjes. Echt zo lief, ik heb mijn man nog nooit zien huilen. Maar hartelijk dank voor de nieuwe reacties. Doet me goed, die felicitaties.
Wat een goed nieuws! Gefeliciteerd! Ik ken je natuurlijk niet, maar zie je regelmatig op het forum en je onderschrift valt me dan op. Ik vind het in ieder geval superleuk om te lezen dat je nu zwanger bent. Genieten meid!