Waardevol, wat een mooi verhaal. Van harte gefeliciteerd! Het doet me zo goed om te weten dat zo iets kan gebeuren. Geniet van je zangerschap!
Ik kwam toevallig dit topic tegen. Wat een goed nieuws, echt super voor jullie. Van harte gefeliciteerd! Liefs Zora!
............. ik heb er echt geen woorden voor, anders dan GEFELICITEERD, de wonderen zijn echt de wereld nog niet uit. HEEL VEEL GELUK EN PLEZIER TIJDENS JE ZWANGERSCHAP , geniet ervan en mogen de maanden maar voorbij vliegen, dat je snel dit wonder in jullie armen mag sluiten ik heb er kippenvel van en moet de traantjes uit de ogen pinken, en ik ben helemaal niet zo onder de indruk van anderen...... heel veel geluk
Ja echt schattig inderdaad. Een mooi intiem moment. Ik heb mijn armen om hem heen gedaan en zo zaten we een tijdje, en we zeiden niks tegen elkaar. Bedankt weer allemaal voor de reacties.
Is er al bloed bij je afgenomen en wanner krijg je de uitslag? Of heb ik iets gemist? Ben niet een beetje nieuwschierig hoor
van harte gefeliciteerd! zoals velen stuitte ik op dit verhaal en vanaf de eerste post meegeleefd! wat een superverhaal! en helemaal de reactie van je man. ik zit hier met tranen in mn ogen achter mijn computer (op mn werk notabene!! ) geniet van dit wondertje, want zo kan je dit echt noemen. ik denk dat jouw verhaal ook heel veel vrouwen moed geeft en dat er hoop is voor iedereen!
Ja hoor gistermorgen is er bloed bij me afgenomen en ik kon aan het eind van de ochtend al bellen voor de uitslag. Die was ook helemaal positief. Dus hartstikke zwanger! @ zus01, dankje voor je mooie woorden. Ik hoop inderdaad dat andere mensen wat aan mijn verhaal hebben. Ik had nooit verwacht dat ons dit zou overkomen en zeker de manier waarop niet. Dus hopelijk is het voor de andere dames ook snel raak. De wonderen zijn de wereld nog niet uit, dat zie je wel bij mij.
Ik kwam toevallig op dit topic en heb het allemaal even gelezen.... Kippenvel over mijn hele lichaam en een traantje in allebei mijn ogen. Echt super GEFELICITEERD met jullie zwangerschap 'De wonderen zijn de wereld nog niet uit'
Haha.... ik heb er voor gezorgd dat mensen kippenvel krijgen en tranen moeten wegpinken. Nooit verwacht dat ik met zo'n bijzonder verhaal ooit zwanger zou raken.
Ook ik sluit me bij de rest aan!! Van harte gefeliciteerd met je "spontane" zwangerschap!! En wat iedereen al zegt idd krijg ook kippevel als ik dit lees!! Geniet van je zwangerschap! Voor je het weet is het maart 2011!! Liefss....
WoW Waardevol wat mooi om te lezen...ik wil jou en je man feliciteren met het grote WONDER!! Ik kan me vaag iets herinneren dat we samen de hsg onderzoek kregen...!! Geniet ervan enne ik heb weer hoop gekregen..... xxxx
Bedankt dames. @ Bloemetjes, zou best kunnen inderdaad. Daar zag ik toen nog zo tegenop weet ik nog. Maar nu hoef ik daar lekker niet meer aan te denken...