Wie herkent dit nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Elines, 30 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elines

Elines Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.252
    1
    36
    Holland
    Ik vraag me af of er andere meiden zijn die dit ook hebben:
    Ik verwachtte mn ei op vorige week dinsdag/woensdag. Ongeveer een kleine week ervoor, kreeg ik steekjes in mn baarmoeder verspreid over de dag. Elke dag neemt dat dan toe in hoeveelheid. Vorige week woensdag waren de steken de hele dag aanwezig, 's ochtends ook veel doorzichtige afscheiding gehad. Donderdag een drukkend gevoel in mn baarmoeder (alsof er iemand van binnen naar buiten duwt, heel gek) en flinke steken erbij gedurende de hele dag met een toename in de avond (tijdens het voetbal van het NL elftal ;)). Vrijdag was het alweer een heel stuk minder. Zaterdag heb ik een half uur ongesteldheidskramp in buik en rug gehad en ineens het idee dat ik zwanger was (soort euforie gevoel). Hierna heb ik nergens meer last van gehad. Ovulatietesten gaven een licht streepje op dinsdag en woensdag, helaas geen knaltest gehad. Wel namen de streepjes weer af in sterkte na donderdag. Ik ben blijven doortesten en gister nam de intensiteit van het streepje toch weer wat toe...
    Als ik mn lichaam geloof heb ik dus ergens halverwege vorige week mn ei gehad. Maar als ik naar de ovulatietesten kijk, heb ik hem óf gemist, óf is hij niet geweest (ik test 1x per dag einde vd middag of begin avond). VOlgende cyclus ga ik starten met tempen want ik kom er niet meer uit wat mn lichaam allemaal aan het doen is..:(
    Zijn er meiden die de symptomen die ik omschrijf herkennen rond hun eisprong? En wat denken jullie? Heb ik mn ei vorige week gehad? Hopelijk hebben jullie advies!

2. dbrgrsmr

dbrgrsmr Actief lid

24 mrt 2010
    460
    0
    0
    gelderland
    hey meid wat vervelend he....

als de ovutest niet positief was dus beide strepen even donker of test streep donkerder denk ik dat je je ei nog niet gehad hebt...hoor wel vaker dat je erge ongikrampen kan krijgen rond je eisprong...
    als de streepjes nu weer donkerder worden zou ik nog even doorgaan met testen...kan zijn dat i later is aangezien je een onregelmatige cyclus hebt....

op welke dag van je cyclus zit je?

xxx

3. Elines

Elines Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.252
    1
    36
    Holland
    Inmiddels zit ik op dag 33 van mn cyclus, had toch wel hoop dat ik weer wat minder lang zou zijn deze maand, of in ieder geval rond de 40dgn.. Straks maar weer een ovu test doen om te kijken wat hij aangeeft. Maar als ik mn ei niet heb gehad, dan zijn die steken van vorige week dus eigenlijk een soort van vals alarm..?

4. dbrgrsmr

dbrgrsmr Actief lid

24 mrt 2010
    460
    0
    0
    gelderland
    het kan zijn dat je lichaam vorige week een poging heeft gedaan een eitje te laten springen en daardoor die krampen, maar dat het om een of andere reden niet gelukt is...bijv stress ofzo

of je bent zwanger...dat zou helemaal mooi zijn...waarom doe je niet gewoon een testje?

xx

5. leonieke

leonieke Niet meer actief

Toevallig heb ik vandaag zo'n eisprong gevoel. Maar dat kan helemaal niet omdat ik pas vandaag niet meer ongi ben.. :( (wel gezegend met regelmatige cyclus, dus nu ook een week voor eisprong..)
    Voelt wel precies hetzelfde, dus er gebeuren vast dingen in je lichaam die niet te plaatsen zijn... Ik twijfel nu dus of de symtomen die ik normaliter ei-pijn noem dit wel zijn.. vervelend he?! Zo kan je dus niet van je gevoel op aan...
    Succes, xleo

6. Elines

Elines Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.252
    1
    36
    Holland
    @ dbrgrsmr: Ik heb dit gevoel elke cyclus sinds mn pilstop gehad ergens rond de periode dat ik mijn ei verwachtte. Ben nu bezig met alle symptomen op te schrijven om zo te proberen enige regelmaat in mijn cyclus te ontdekken in combinatie met mijn ovutesten. Ik verwacht dus ook niet zwanger te zijn. Maar wat je zegt dat mijn lichaam probeert een ei te laten springen maar dat het niet lukt, is dus ook door mijn gedachten gegaan. Ik heb nu 10 dagn een licht streepje op mijn ovutest: net alsof het gewoon niet wil lukken ofzo. Volgende cyclus eventueel andere ovutesten proberen en tempen in de hoop duidelijkheid te krijgen of ik wel of niet een eisprong heb.
    @leonieke: heel raar inderdaad dat je dat gevoel net na je ongi hebt, beetje vroeg dan..Miss heb je wel een hele korte cyclus deze keer óf is het inderdaad geen eipijn.. lastig hoor zo'n vrouwen lichaam :p

Deel Deze Pagina