Wat denken jullie 5 Dagen na eisprong: Vanaf vanochtend toen ik wakker werdt kreeg ik last van een heel vervelend gevoel in m'n buik. Zo'n ongesteldheidsgevoel, van die steekjes, ook een beetje trekkerig. Dat duurde tot halverwege de middag. Niet constant, maar beetje af en aan om de 5-10 min Het deed ook zeer bij het niezen, hoesten en kuchen. En vannacht had ik last van mijn keel en een verstopte neus, en daar werdt ik ook mee wakker
Ja het zou wel kunnen indd, de symptomen zijn er wel naar. Maar ik weet ook heel goed dat je lichaam je kan neppen, uit eigen ervaring. Maar hoop het wel voor je!!!!
Het zou kunnen meis. Heb je verder nergens last van? Ik had rond die periode al last van gevoelige borsten, moeheid en misselijk. Maaaar bij iedereen is het anders natuurlijk. Duim voor je!
Het is een beetje zeurende ongi-pijn en af en toe een steekje. Ik voel het als ik te snel opsta, als ik over een hobbel fiets of als ik naar het toilet moet. Beetje trekkerig gevoel. Last van m'n keel en een verstopte neus tijdens de nacht. Niet meer lekker kunnen liggen op m'n buik terwijl ik meestal zo lig.(En zo ook in slaap val) Heel erg moe en wanneer ik eenmaal in bed lig klaarwakker, onrustig en niet in slaap kunnen komen. 's nachts zomaar wakker liggen. Ja mijn borsten doen ook erg pijn, durf er bijna niet aan te zitten.
Ik heb ook gewoon zo'n heerlijk gevoel. Zo'n gevoel dat je over je buik wrijft en denkt: ja daar binnen gebeurd iets Brr, maar mijn pregnyl moet er eerst uit zijn. Deze dingen heb ik nog nooit eerder gehad met pregnyl. Met pregnyl heb ik alleen zere borsten, pijnlijke tepels en misselijkheid. Ik zit morgen op 7 dagen na de pregnyl en 6 dagen na mijn ei. Maar ik twijfel nog. Want mijn eisprong was op 5 augustus en mijn LF is 12 dagen Laatste menstruatie was op 25-07
hey meid het klinkt allemaal wel positief... vooral het gevoel dat er wat zit vanbinnen, dat had ik ook voordat ik wist dat ik zwanger was...ik wist of dacht gewoon echt dat het zo was, en waarom??? tja gewoon een gevoel...ik hoop het voor je meid...zou echt super zijn! x
Ik hoop het ook. Ik dacht eerst dat ik berichtjes zou krijgen zoals: zal wel door de pregnyl komen. Maar weet 100% zeker dat het niet door de pregnyl komt
spannend! ik weet dat ik bij allebei de zwangerschappen (jan->MK + maart) meteen wist dat ik zwanger was omdat ik ook in deze periode misselijk was, en al pijn in mijn borsten had. verder niets ik weet wel dat ik de andere keren, dat ik niet zwanger bleek te zijn, ook van alles voelde maar toch anders, ik wist die keren ook dat het niet zo was... hoop het voor je! zal een spannende week zijn de komende week.. succes!
Het is zo moeilijk. Vooral als je iets voelt... Dan denk je: zit ik mezelf weer gek te maken, want dat voelde ik vorige keer volgens mij ook en toen ben ik gewoon ongesteld geworden. Nu voelt het heel anders. Ik heb nog steeds zo vervelend gevoel in m'n buik, alsof ik ongesteld moet worden. Beetje zo'n zeurende krampachtige pijn. Ik had uitgerekend dat er vandaag nog ongeveer 39 HCG in m'n lichaam zit Kunnen de dingen die ik voel dan nog steeds van dat kleine beetje pregnyl zijn ?
pregnyl weet ik niet, daar ben ik zelf niet mee bekend.. zonder je al te veel hoop te willen geven weet ik wel dat beide keren dat ik zwanger bleek te zijn ook een soort ongi pijn had maar dat was toch net ff anders dus hoeft niet de echte ongi pijn te zijn die je voelt.. kan ook een pijntje zijn die wel positief is maar er erg op lijkt (mijn ervaring) ..