Ik heb vandaag mijn nod, maar nu wilde ik ff iets raars met jullie delen. Bij alle 3 mijn zwangerschappen merkte ik op, dat als we seks hadden en mijn vriend klaarkwam, zijn sperma in mij bleef Normaal komt dat er altijd uitgelopen...ja kweet het, smakelijk verhaal he Anyway, het komt er dan pas een dag later uit, en dan is het net alsof je een eisprong krijgt, bedoel als je een eisprong krijgt, dan is je afscheiding toch altijd heel draderig! Lijkt dan wel een beetje op kaugom. Nou dat heb ik dus elke keer als ik zwanger ben en seks heb. Gister hadden mijn vriend en ik ook seks, en vanochtend kwam het er weer als een draadje uit. Wie herkent dit ook? Mijn gevoel zegt dus daardoor ook dat ik nu zwanger ben. Maar zoals jullie misschien bij sommige topics gelezen hebben, wil ik nog wachten tot donderdag met testen. Maar wilde dit even delen, viel mij namelijk op over dat slijm
Als ik zijn zaad niet nodig heb, ga ik altijd dansen en hoesten is het er zo uit wil ik het wel hebben, doe ik heel zuinig aan. Maar wat jij omschrijft herken ik niet, alleen als ik zwanger ben ervaar ik de seks minder leuk (pijn in buik)
euhm geen ervaring mee.. maaruh wel nu met mijn zwangerschap gemerkt dat het wel pijnlijker is, dat heb ik anders niet eerder gehad.. wel een leuke tip: het hoesten
uh haha, nou dan kwam er nog niks. Ik heb dit zo bij alle 3 de zwangerschappen gehad. De dag dat mijn vriend mij waarschijnlijk bevrucht heeft, (deze maand) kwam het er overigens wel gewoon uitgelopen als normaal Maar nu ben ik overtijd, en het valt wederom op, dat het er weer niet uitkomt. Pas een dag later en dan echt als een draderig slijm....mocht ik donderdag testen en zwanger zijn, dan is dat zeker bij mij een zwangerschapsverschijnsel. Buikpijn ervaar ik later in de zwangerschap, maar dat is normaal met een hoogtepunt krijgen.
Hmm, vreemd.. Ik heb altijd dat het sperma beter in me blijft zitten als ik rond mijn eitje zit. Maar ik heb het idee dat dat gewoon te maken heeft met afscheiding die alles beter laat plakken binnenin ofzo. Op andere dagen loopt het er altijd direct weer uit. Maar ik heb geen ervaring met een zwangerschap, helaas.
Ja dat gaf ik dus ook al aan in mijn 1e bericht, het is hezelfde als je rond je ei zit. Alleen ik heb het dus ook tijdens mijn zwangerschappen gehad, zal idd wel met je eigen afscheiding te maken, we shall see of donderdag de test posi is