Ik heb een vraagje... Jullie zijn immers de ervaringsdeskundigen Ik ben toen ik ongesteld was half vorige week maar heel kort (voor mijn doen) ongesteld geweest. en het was ook heel licht. Ik had al een paar dagen een raar gevoel in mijn onderbuik, en wat misselijk. Nu las ik net een topic over diezelfde 'buikpijn', en anderen omschreven dat als bandenpijn. Dit klinkt wel zo alsof het mijn buikpijn is..... Dit heb ik anders nooit, ook niet vlak voor of tijdens mijn menstruatie..... Ik gebruik de nuvaring, maar dat is natuurlijk ook niet 100%. Dus... wat denk en jullie... Morgen een testje doen voor de zekerheid?
Met ochtendurine schijnt beter te zijn.... Heb dat zelf niet gedaan, gewoon 's avonds na het avondeten getest Of je zwanger kunt zijn... tja... zoals je zelf al zegt, geen enkele anticonceptie is 100% betrouwbaar dus ik zou er gewoon een testje aan wagen, anders blijf je maar in onzekerheid zitten!
Wat ik er nog bij wilde zetten (maar vergeten), is dat ik echt alles vergeet op het moment, mijn hoofd lijkt wel een wattebol of een zeef ofzo! Ik wordt gek van mezelf. Ik ben wel eens vaker vergeetachtig, maar nooit zo ontzettend warrig!
Ik zou gewoon gaan testen, en het ligt idd een beetje aan wat voor test je hebt of die 's ochtends of 's avonds ndt zo goed werkt. Maar dan betekend het dat je ook al een tijdje overtijd bent, dus zou je vanavond ook wel kunnen testen. Ik heb ook nooit in de ochtend getest, 2 testen gedaan beide positief. Succes, en laat je het nog even weten?
Ik test morgenochtend wel... Ik heb een kruidvat (2voor5) test in de la liggen Ik zal morgen de uitslag even laten weten!!! Bedankt voor de reacties tot nu toe!
Ik heb vanmorgen getest, en het was negatief. Jammer, maar helaas. We waren ook nog niet voor het 'echie' aan het gaan.