Ik heb een hele lange cyclus varieerend van 5 weken (eenmalig) tot 16 weken en in lichte mate kenmerken van PCO behalve overgewicht. Ik heb net een inwendige echo gehad en daaruit blijkt dat ik gelukkig geen PCO heb maar wat dan wel? Er is nog een kleine kans dat het wel uit het bloedonderzoek komt maar waarschijnlijk worden de klachten dus ergens anders door veroorzaakt. Volgens de gyn kan ik wel dezelfde medicatie gebruiken om zwanger te worden als bij PCO zoals Clomid enzo. Wie heeft dit ook? Hier had ik nl. helemaal niet op gerekend en weet niet of ik nou blij moet zijn of niet?
ja hoor, hier een "niet"pco-er maar wel een aantal van de symptomen. wel menstruatie, geen eisprong, homoonhuishouding iets van de leg, maar nog net binnen de norm. 1e kuur clomid 50 mg gaf geen eisprong, 2e kuur clomid 100 mg wel en....zwanger! dus het maakt niet uit of het wel of geen PCO is, je zit ook in het clomid schuitje.... en er is nog geen reden voor paniek hoor! gr. Gigi
Jeetje meid....dat maar gaan proberen denk ik zo?!? Maarre...er staat dat je net van de pil af bent. Hoe lang ben je inmiddels van de pil af dan? Elmo
Hoi Isa en Gigi Ook heb ik ongeveer dezelfde verschijnselen als jullie en ook geen PCO. Mijn menstruatie is echter niet zolang weggebleven als die van jullie de mijne varieert van 30 tot ongeveer 44 dagen. In mijn volgende cyclus ga ik ook beginnen met 50 mg clomid dus ik ben benieuwd en hopelijk slaat het snel aan.
ik had een cyclus van 26 - 28 - 32 - 38 in het begin keurig van 26 dagen 6 maanden lang en zo langzaamerhand werd het steeds langer!