Hoi meiden, Ik zit met een vraag. Ik ben gestopt met de pil in november 2010. Daarna hebben mijn vriend en ik het nog een tijd met condoom gedaan om te ontpillen. Sinds 2 maanden doen we het zonder. Mijn cyclus was, nadat ik gestopt ben met de pil, regelmatig met een cyclus van 23 dagen. Mijn laatste cyclus van mei was opeens 30 dagen. Waar moet ik nu vanuit gaan? Ik hoop dat jullie door jullie ervaring een antwoord weten! Groetjes Molky
Lieve Molky, Als je twijfelt kan je altijd een ovulatietest kopen bij de drogist. Dan weet je zeker wanneer je aan het klussen moet. In ieder geval heel veel succes. Lieve gr. Loes
Hier ook zo ben na 5 maanden gewoon proberen aan de ovulatietests gegaan op internet besteld scheelt een hoop geld en wordt discreet opgestuurd. Mat Care Zwangerschapstesten...zeker weten! Ik heb ze 17 dagen gebruikt en dag 17 positief. Hou er rekening mee dat als je lange cyclussen hebt je laat je eisprong hebt koop er daarom genoeg en vooral heb geduld.... Wij hadden het geluk dat het toen meteen raak was. Succes!
Als je het zonder tests doet zeggen ze uitgaan van de langste cyclus maar als de volgende weer korter is dan ben je te laat. Of jullie moeten nog genoeg energie hebben om het om dag te doen
Mijn cyclus was ook niet regelmatig, ergens tussen de 30-35, en uitschieters naar 42. Omdat we net begonnen waren wilde ik nog niet aan de testen. Dus we zijn gewoon gaan klussen (max om de dag) van dag 16-21 (14 dagen ervoor). De periode waarin ik mijn eisprong verwachte.. Met die testen had ik zoiets: dat kan nog wel als het echt niet lukt. Maar ik had bij nr1 ook al in de 2e maand raak.. Nu ben ik zwanger (in de 3e maand), en blijkt dat ik een cyclus van 29 heb gehad. Maar toch nog raak geschoten gelukkig