Ovulatietest

Discussion in 'Zwanger worden' started by Jorietje, Jan 15, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

Feb 22, 2006
    4,149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Goedemorgen Meiden,

Ik heb een vraag voor meiden die werken met ovulatietesten. Ik denk er over om ze deze maand te gaan gebruiken, maar ik heb wat handleidingen zitten bekijken op internet, en dan zie ik bij div testen: geen ochtendurine gebruiken en 4 uur niet plassen voor je de test gebruikt. Maar hoe ga ik dat doen? 4 uur plas ophouden wordt een drama, ik hou dat hooguit 2 uur vol :(

Hoe doen jullie dat? Of testen jullie gewoon, zonder rekening te houden met die 4 uur?

Gr.
    Jorietje

2. poeipoei

poeipoei Actief lid

Nov 30, 2006
    212
    0
    0
    maarssen
    hoi jorietje
    ik heb ook de testen gebruikt en ik deed het zo ik plaste sochtends me eerste ochtendplas en dan rond een uur of half 12 deed ik met de volgende plas de test en dit werkte heel goed (zat dan ong 2 a 2 1/2 uur tussen eerste en 2e plas
    groetjes en succes monique

3. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

Feb 22, 2006
    4,149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Hm tja, ik zou zoiezo s avonds moeten testen, want op mn werk testen, lijkt me niks.. Maar met 2,5 uur werkte het dus ook? Oké, ik denk dat ik dat maar ns ga proberen dan..

4. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

Apr 2, 2006
    3,727
    0
    0
    ik heb nooit mijn plas 4 uur op gehouden.
    en ze werkte ook.
    sterkte met zwanger worden.
    gr chantal

5. Niet meer actief

hoi!
    Ik ga 's morgens altijd rond half 8 plassen.En dan eet ik gewoon, maar ik drink iets minder.Doordat ik aan het werk ben, lukt het me goed om mijn plas op te houden. Voor het beste resultaat is toch aan te raden om 4 u je plas op te houden.En je moet gewoon die dipsticks gebruiken van deze site. Ik plas altijd in een zakje, haha, werkt goed hoor!En die stick is zo klein, die stop ik gewoon in mijn broekzak en dan heeft niemand op mijn werk iets door!

6. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

Nov 6, 2006
    2,657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Geen moeite om het zaakje op te houden, hoor... :) Vooral als ik bezig ben dan gaat dat vanzelf.

7. Mona

Mona Bekend lid

Jan 16, 2006
    729
    0
    0
    Ik deed et met mn ochtendurine, (Clear-blue digitaal) hoef je ook 4 uur je plas niet op te houden.

Groet Mona

Share This Page