Hallo dames! FF gek vraagje hoor! Wie heeft er zo'n spermaonderzoek gehad? Ik zit dus met het euvel dat we niet in de buurt terecht kunnen hiervoor. Inleveren van de zwemmers kan alleen tussen 8 en 9 u 's morgens en we komen dus in de file terecht. Dus moeten we het ter plekke produceren. Mijn vriend wil graag dat ik met hem meega, maar ik schaam me rot als ik mee moet zo'n kamertje in. Liggen er niet van die sexblaadjes etc etc zodat ik niet mee naar binnen hoef? Heeft iemand hier al ervaring in. Ik moet er zelf wel om lachen, maar ik ben best wel preuts en het idee dat mensen weten dat we in zo'n kamertje aan het rommelen zijn vind ik best genant... Ook ben ik bang dat mijn vriend het niet kan onder 'druk' en als ik er dan als een schaap sta te lachen, door de zenuwen ofzo, werkt het natuurlijk niet mee... O ja, hoe lang kun je sperma 'goed'houden, onder je kleding ofzo?
Wij moesten het binnen anderhalf uur na 'productie' inleveren. Ik was op mn werk toen mn vriend het potje heeft gevuld. Kan me goed voorstellen dat het niet lekker gaat als je in zo'n hokje in het ziekenhuis moet.
tja dat is moeilijk meid, je moet na zaadlozing zorgen dat het sperma binnen het uur op het lab is in ieder geval. zodra je man zijn zaadlozing heeft gehad, moet hij (of jij) het in het potje bewaren bij lichaamstemperatuur, bijvoorbeeld in je broekzak. ik neem aan dat je man zich (ooit) zelf wel eens heeft geholpen en tja als jij je er niet fijn bij voelt met hem mee te moeten dat kamertje in (waar je je helemaal niet voor hoeft te schamen) is het aan hem om te zorgen dat jullie toch die zwemmers in kunnen leveren. en in die kamertjes zijn altijd wel boekjes e.d. te vinden als hij die nodig heeft dus dat is geen probleem. wij hebben het geluk dat wij nog geen 3 min. bij het ziekenhuis vandaan wonen en tja dan is het natuurlijk makkelijk praten. hoe dan ook feit blijft blijkbaar dat het in het ziekenhuis moet gebeuren omdat jullie anders niet op tijd zijn, ook hier zijn wij tijdsgebonden, en moet je het tussen 8 en half 9 inleveren (maar ze kijken echt niet op een minuut hoor, als het maar binnen een uur na productie wordt geleverd) succes in ieder geval
Hey Carmen31, Ze zeggen een uur. Wel vervelend zeg, kunnen jullie niet met het ziekenhuis een andere tijd afspreken? En anders toch maar gewoon mee naar binnen gaan hoor. Het is voor een goed doel en niets aantrekken van andere mensen. Die zullen vaak om dezelfde reden daar zijn lijkt mij. Succes!
ik woon notabene bij een ziekenhuis om de hoek! En de huisarts zit er ook vlakbij!Maar goed, het zal daar wel niet kunnen, denk ik....
De meeste artsen sturen je niet eerder dan een jaar door...Ik had ook al een paar temp.curves, daar was hij ook erg content mee. Je moet echt een goede reden hebben, willen ze je eerder doorsturen.Als je boven de 35 ben, sturen ze je al na 6 mnd door.
Ehhh wij hebben een soortgelijk probleem gehad. Zaten ook met het file aspect. M'n lieverd zei: Dat doe ik wel ff daar in het ziekenhuis (let op> op het toilet) maar toen puntje bij paaltje kwam (nou ja bakje bij paaltje ) lukte het toch niet. De druk die erop stond en dan ook nog in een toilet waar je mensen steeds hoort in en uitlopen. Uiteindelijk heeft ie uit nood me mobiel vanuit het toilet gebeld en ben ik hem op het herentoilet tesamen met een vunzig boekje gaan bijstaan. Niet ideaal, maar uiteindelijk is het wel gelukt! We hadden ook niet geweten HOE we het anders hadden moeten doen (ja bij mijn ouders thuis die dichter bij het zh wonen, maar dat vonden we nog meer genant dan zo op het toilet) Succes! Mirre
hoe weet je dan als ik vragen mag waar je heen moet, normaliter gebeurt zo'n onderzoek gewoon in het lab van je eigen streekziekenhuis? is er een speciale reden dat je ha je ergens anders heen stuurt? je krijgt als het goed is van je ha een formulier voor een algemeen sperma onderzoek, en dan moet je het telefoonnummer bellen wat op de achterkant staat van het formulier en net wat ik zeg meestal is dat gewoon het telefoonnummer van het lab van het streekziekenhuis... succes
als er een reden is om aan te nemen dat er misschien iets aan de hand is met het sperma van je man dan is het afwachten of je ha daarin meegaat, over het algemeen is het een simpel onderzoek maar van wat ik hier wel eens gelezen heb sturen ze je nogal eens weg met de mededeling kom over een paar maanden nog maar eens terug...
tja, daar ben ik dus bang voor.... en mijn lieve mannetje is er ook niet echt happig op... hoewel hij gisteren zei: als het deze maand niet lukt ga je maar bij de dokter langs.... je? je? je?.... dan ligt het volgens hem aan mij?! hahahaha we zien wel...
ach, ik moet me ook niet zo aanstellen... laat me een beetje meeslepen... dacht nl omdat het bij hem in de familie zit de kans groot was dat het bij mijn man ook niet goed zou zitten.... iets te negatief gedacht... ik ga me er minder mee bezig houden.. althans...probeer ik..
@ hopes: niet gemeen bedoelt, maar de meeste mannen denken dat de oorzaak bij een vrouw ligt. met hun kampioenen kan niks mis zijn. Jaja.... Groetjes en suc6! Marjo