Ik ben nu een geruime tijd zonder nuvaring aan de gang. We zijn nog niet intensief bezig. Als het raak is dan is dat meegenomen. Sinds vorige week donderdag heb ik ineens een blaasontsteking. Hoe het komt is mij een vraag. Vanochtend op de fiets werd ik spontaan spuugmisselijk. Nu vraag ik me af of ik zwanger kan zijn. En ja ik weet het antwoord doe een test. Ik ga ze vandaag bestellen maar ben benieuwd of iemand haar situatie herkent toen ze zwanger was. Bedankt!
Kan altijd he , tenminste als je zonder bescherming gemeenschap hebt gehad! Wel of geen blaasonsteking heeft daar niets mee te maken.. Je hebt geen idee wanneer je ongesteld zou moeten worden?
Jahwel. Ik ben zojuist ongesteld geweest. Wacht even in mijn agenda kijken. Dinsdag 20 maart werd ik ongesteld. Tot ongeveer Zaterdag de 24e. En ja wij hebben onveilig seks. Maar dat komt gewoon omdat ik van al die anticonceptie beetje depri word en laag libido.. Net maar braaf zwangerschapstesten gekocht. Stiekem hoop ik dat het zo is.
Als je de 20e ongesteld ben geweest. Kan je niet nu al zwanger zijn... Ik weet niet hoe lang je cyclus is maar als je rond de 28 zit. Zou je nu je eisprong moeten hebben.
Ja inderdaad.. Ik kreeg al een berichtje op me ipad van de app mijn biologische klok.. Dus vandaar.. Sinds ik gestopt ben met de anticonceptie heb ik ook geen 28 dagen cyclus meer. Heel vreemd. Maar morgen weet ik het antwoord.. Spannend!
Als je de 20e je menstruatie hebt gehad dan zit je nu rond je eisprong dus kan je nu niet zwanger zijn dan zou je op zijn vroegst over 2weken kunnen testen. Misschien dat je misselijk bent geworden van je eisprong ik heb dat wel elke maand.
Ja ik wordt steeds een week ongeveer eerder ongesteld.. Maarja heb nu me ovulatie testen besteld dus dan heb ik wat meer zekerheid.
Oh toen in Januari bedoelde je.. Ik had zeg maar toen ik hem er weer in moest doen na ongesteldheid er niet ingedaan. Dat was ongeveer begin februari
ja en toen werd je gelijk ongi....? Dus eigenlijk ben je nu pas wat .. 2/3 keer ongi geweest en je zegt zelf al een geruime tijd van je nuvaring af te zijn...is niet echt lang he hahahaha
Voor mij voelt het al lang. Ja sorry. heb er gewoon weinig ervaring mee.. Nu aan de slag met ovulatietesten..
Je moet soms even wachten na het stoppen met de ac voordat je een cyclus krijgt....als jij eigenlijk pas vanaf feb gestopt bent met je ac....zit je nu pas in ronde 2? Dan kan het nog zoveel zijn...
Je wordt steeds een week eerder ongesteld ? Een week eerder dan die 28 dagen dys nu 3x een cyclus van 21 dagen of wat ? Hoe bereken jij je cyclus ? Wel de eerste dag van je laatste menstruatie tot en met de dag van je volgende 1e dag.
Ik heb gisteren me testen binnen gekregen. 30 ovulatie testen en 6 zwangerschapstesten. Ik kreeg net een bericht via mijn ipad dat ik vandaag vruchtbaar ben. Dus ik kan inderdaad nog niet zwanger zijn. Bedankt voor jullie reacties! Vind het top dit forum.. Nu maar duimen dat het raak is.
Ja maar als jij altijd een andere cyclus hebt weet je niet wanneer je ei is./....zo`n app is op het normale ingesteld en jij bent altijd een week eerder ongi zei je? Je kunt ook je dagen tellen vanaf je eerste ongi dag en als handtekening bij jezelf opslaan ...zo krijg je een idee van je cyclus... Ik zou nu wel even wachten tot je ongi bent en daarna pas gaan testen met je ovutesten om een juis beeld te krijgen hoor....er is hier ook een onderwerp over ovutesten daar kun je alle info vinden en vragen...ook fijn voor jou lijkt me!