zondag hebben we een test gedaan. Alleen was die een beetje vaag. we zagen een donkere horiozpntale lijn en een hele lichte verticale (maar dan wel zo eentje waarvan je gaat twijfelen of hij er wel staat of dat je het gewoon wilt zien). Morgenvroeg vlak voor ons werk testen we opnieuw. Ik ben zo benieuwd. Ik vond het zondag al spannend maar nu nog 10x zoveel. Het zou ook wel een wonder zijn als het meteen de 1e x raak is (halverwege april gestopt met de pil en niet meer ongesteld geworden)ach nog even een onrustig dagje en hopelijk weten we morgen dan meer. duimen jullie mee?
Spannend, ik duim zeker mee voor je. Heb je inmiddels al een test gedaan??? Misschien kun je dan een test van Clearblue gebruiken, die geeft aan 'zwanger' dat is wat duidelijker dan zo'n vaag streepje.
Cb zwanger/niet zwanger heeft veel meer hcg nodig dus die zou ik niet doen.. dan eerder de kruidvat testen 2v5euro of de cb met indicator!! Spannend zeg!!
Ik heb helaas geen foto. ik zit er aan te denken om vanavond als mijn vriend thuis is nog een test te gaan doen. Ik ben benieuwd. Ik zal hier wel een foto van maken. Moet er wel bij zeggen dat ik bijna helemaal geen zwangerschapsverschijnsellen heb. Alleen wat meer honger en 's ochtends kort even een wat misselijk gevoel. Heel anders dan de meeste die ik er over hoor.
@greatdane he! Ik denk dat we in hetzelfde schuitje zitten? Jij hebt geen banner dus kan het niet zien? Maar ik ben 19 april gestopt met de pil en uitgaande van een cyclus van 28 dagen nu dus 3 dagen overtijd.. Ben me er wel bewust van dat het dus net zo goed nog bij het ontpillen kan horen.. Maar ik heb dan ook nog geen test gedaan.. Wil op zijn vroegst dit weekend een test doen.. Ik duim wel voor je, zou echt te gek zijn toch als je meteen de eerste ronde positief test? Succes!
@liza28, Ja sorry ik heb totaal geen idee hoe die banners werken. Ik zal me er eens in gaan verdiepen. We zitten inderdaad in hetzelfde schuitje dan. Ik ben namelijk 18 april gestopt met de pil en nu dus vier dagen over tijd. Het zou geweldig zijn als het de eerste keer raak is, maar ik ben me er ook wel bewust van dat het een wondertje zou zijn. Alleen heel mijn hart en gevoel schreeuwt zwanger, alleen mijn lijf doet nog niet echt mee qua symptomen. Het gekke is dat mijn gevoel wel vaak juist is. Hopen dan maar dat het me nu niet in de steek laat.
Toevallig zeg! Een dagje verschil! Wanneer ging je weer testen? Ik weet het niet meer, was de hele maand overtuigd dat ik echt niet zwanger zou zijn.. Had me ingesteld op een paar maanden sowieso.. Nu begint de twijfel toe te slaan.. Heb allerlei vage klachten.. Maar ook niet echt symptomen.. Enige dat ik echt al 3 dagen heb zijn rommelende darmen met veel lucht erin.. Geen idee of dat een symptoom is.. Wil mezelf (en vooral manlief) ook niet gek maken en dat het uiteindelijk tegenvalt.. Als ik vrijdag niet ongi ben ga ik vrijdagavond wel een test kopen en zaterdagochtend maar testen.. Vind het doodeng allemaal, het zou natuurlijk te gek zijn maar kan het niet geloven..
Nou soms mag je er toch echt in geloven. Bij mij is het ineens raak in ronde 1. vanavond samen met mijn vriend 2 testen gedaan en tja de uitslag liegt er niet om. eentje is er van de etos en de andere is van de kruidvat. Het is wel een raar idee, dat ik nu in ronde 1 meteen zwanger ben geraakt en andere er zoveel moeite voor moeten doen. Nu is het hopen dat alles goed blijft gaan. Ik heb eigenlijk nergens last van alleen van wat meer honger op de gekste momenten en soms een beetje rommel gevoel in de maagstreek, maar tot nu toe verder niets.
Gefeliciteerd greatdane! En idd snel, fijn toch?? Ik heb ook weinig klachten hoor, maar inderdaad ook honger op de gekste momenten en vaak ook zo ineens! Geniet lekker!!
dank jullie wel allemaal. Nu begint het onzeker gedoe of het allemaal wel goed zal gaan. Natuurlijk hopen we van wel, maar er is toch wel een beetje spanning.
@greatdane Wat gaaf!! Gefeliciteerd! Ik ga vanmiddag testen.. Al stel ik me er nog steeds op in dat ik gewoon aan het ontpillen ben en dus een langere eerste cyclus heb.. Ben wel superblij voor jou! Geniet er lekker van en niet teveel zorgen maken
@summer1987 Nee helaas geen nieuws, wordt pas op zijn vroegst einde middag want wil pas testen als manlief thuis is.. Jullie horen het resultaat natuurlijk maar ik verwacht zelf een negatieve test eerlijk gezegd..