Stuiter stuiter stuiter!! 3 weken geleden gestopt met de pil.......vandaag kon ik de verleiding niet weerstaan en heb een test gedaan op aanraden van de huisarts en 10 minuten geleden zag ik dit;
Hier ben ik weer... Gisteravond samen met mijn vriend nog 2 x een test gedaan en deze waren negatief..... Zal ik nu wachten tot maandag, mijn NOD of houdt mijn lichaam me voor de gek?
Wanneer heb je je laatste pil geslikt? Weet dat clear blue digitaal heel gevoelig is. Weet niet welke test je nog meer hebt gedaan? Maar dat kan zeker schelen in gevoeligheid. Denk namelijk dat als je zwanger bent het nog heel pril is 3 weken en misschien paar dagen. Aangezien je zegt dat je 3 weken geleden gestopt bent met de pil. Zou ook kunnen dat de digitale test gereageerd heeft op je eisprong, sommige testen doen dat. Ik zou adviseren om even paar dagen te wachten en Dan te testen key kruidvat 2 voor 5 euro. Die zijn ook heel gevoelig.
Avond en ochtend urine verschilt ook he. Inde gebruikaanwijzing staat ook dat.je het met ochtend urine moet doen. Vooral als je zo pril zwanger bent. 2 verschillende posi testen is echt wel posi hoor
Uhhjmm .. die foto's zijn van dezlefde test hoor!! De ene zoals je hem moet aflezen (het venster waarin staat zwanger/niet zwanger) en op de andere foto zie je het staafje wat in het apparaat zit! Ze heeft dus 3 testen gedaan, 1tje was posi en de andere 2 waren nega (in de avond). Als je 3 weken geleden gestopt bent met de pil kan hij idd ook op je eisprog hebben gereageerd Ik zou nog ff over een paar dagen nog een keer proberen. Succes!!!
Ik ben een ongeduldig persoon haha en heb dus vanmiddag nog een extra test gehaald, deze keer van de Kruidvat; Ik zal morgen of maandag ochtend nog eens testen, want van onzekerheid word ik gek hahaha
Dat ziet er wel positief uit hoor! Wat een geluksvogel ben je zeg! Ik weet dat ze op je ei kunnen reageren, maar of ze dan twee dagen achter elkaar positief blijven.. Gewoon morgen weer een testje.. Ik zeg toch (voorzichtig) gefeliciteerd!
Het teststaafje telt niet, haha. Die geeft altijd twee strepen, zie gebruiksaanwijzing. Het woordje zwanger tot wel! Gefeliciteerd!!!
Kv reageert op minimaal hcg. Kan ook dt je hcg afneemt en de cb niet meer erop reageert, de test namelijk anaf 50 mlu, veel dus..... Sinds wanneer reageert cb op de eisprong????