heb jullie advies nodig

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door love7, 26 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. love7

love7 Actief lid

12 sep 2012
    497
    69
    28
    Vrouw
    NB
    beste en lieve dames

ik ben pas gestopt met de pil,op 28 augustus.
    heb veel kwaaltjes die waarschijnlijk door ontpillen komen
    zoals rugpijn pijn in mijn buik onder echt net of ik ongesteld ben,hoofdpijn en pijn in mijn borsten
    nu heb ik nog iets waarvan ik niet weet of dat ook door het ontpillen kan komen
    heb op mijn tepels allemaal witte bultjes en rondom mijn tepels
    echt heel grappig om te zien een ader zitten een hele dikke dat ik nooit heb gehad ook zijn mijn tepels heel opgezet ook het gebied rond mijn tepels en verder heb ik op mijn borsten zelf echt super veel aders ineens zichtbaar , hb aan mijn moeder gevraagd en die had dat toe ze zwanger was,ben benieuwd misschien kunnen de kwaaltjes toch zwanger betekenen hoop dat jullie me kunnen helpen.

liefs love7

2. dphoek

dphoek Niet meer actief

Hoi,

Alle tekenen die jij noemt, inclusief de symptomen m.b.t. de borsten, kunnen duiden op zowel zwangerschap als menstruatie. Het zijn gevolgen van de toename van bepaalde hormonen. Dat gebeurt iedere cyclus. Als er een bevruchting is geweest en innesteling, dan blijven die klachten en worden het er soms meer of worden ze heviger. Als er geen bevruchting is geweest neemt het rond en na je NOD weer af. En als je nog aan het ontpillen bent, kunnen deze klachten te pas en te onpas optreden en hoeft het niet eens een menstruatie aan te kondigen. Heel verradelijk hoor!! Het enige wat je kunt doen is afwachten...

Succes!!

Groetjes Patricia

Deel Deze Pagina