Spannend, zal het nu goed gaan?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door twinkel85, 2 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twinkel85

twinkel85 Lid

10 mrt 2012
    65
    0
    6
    Kon het niet laten en vanmorgen een testje gedaan 11 dpo, het streepje verscheen na twee minuten.

Het streepje is nog niet heel donker, maar wel roze en op de goede plek. krijg hem niet zo goed op de foto, in het echt is hij beter te zien. Echt super spannend, na een vmk in maart en een bbz in juni. We durven nog niet blij te zijn, daarvoor is het te spannend. Nu hopen dat de streepjes donkerder worden! Ga proberen mezelf niet gek te maken en nu elke dag testen

Bijgevoegde bestanden:

2. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Ik zie in ieder geval een duidelijke streep! En feliciteer je dus wel! :)

Ik kan me wel goed voorstellen dat die angst er zit na een BBz!

Ik zou in de telefoon klimmen en zo snel mogelijk een echo vragen, voor je eigen gemoedsrust!

Kom op meid, we duimen!!

3. twinkel85

twinkel85 Lid

10 mrt 2012
    65
    0
    6
    Dankjewel! Moet inderdaad direct het ziekenhuis bellen, dat is afgesproken na de bbz. Als het goed is krijg ik tussen de 5 en 6 weken de eerste echo om locatie te bepalen en moet ook bloedprikken maar weet niet vanaf wanneer. Ik hou jullie op de hoogte.

Heb ook direct een banner gemaakt, zo leuk om die onder mijn naam te hebben. Ook wel weer spannend want stel je voor dat ik hem straks weer weg moet halen. Heb afgelopen zondag en maandag buikpijn gehad en gisteren ook wel kramp gehad, kan dit ook horen bij een goede zwangerschap?

4. minimeee

minimeee Actief lid

12 jun 2012
    262
    1
    0
    Medewerker sociaal juridische dienstverlening
    Gefeliciteerd.

In het begin heb ik ook last gehad van buikpijn en menstruatiekrampen. Kan dus goed kloppen.

Snap dat het spannend is, maar ga je ook niet al te druk maken. Al is dat makkelijker gezegd dan gedaan en al helemaal in jou situatie.

Heel veel geluk en ik zal duimen voor een goede zwangerschap voor je.

5. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik zie hem:D
    Gefeliciteerd!!

6. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Spannend meid! Gefeliciteerd!! Probeer er van te genieten, hoe moeilijk het in het begin ook kan zijn...

Op naar een plakbeeb!

7. twinkel85

twinkel85 Lid

10 mrt 2012
    65
    0
    6
    Bedankt voor de felicitaties. Vind het echt super spannend merk ik, bij ieder krampje denk ik dat het mis zal gaan. Voel ook een rara druk heel laag in mijn buik, achter mijn schaambeen, waardoor ik dan weer denk ongesteld te worden.

Heb het ziekenhuis gebeld en maandag de 12e de eerste echo met precies vijf weken. Morgen ga ik weer testen, eigenlijk spijt dat ik het niet vanmorgen heb gedaan. Maar voor nu geduld hebben, is lastig;)

8. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    gefeliciteerd ik duim voor een plakbeeb

9. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    Twinkel komt goed! Ik heb ook tot week 6 mega ongikrampen gehad en zelfs bloedverlies en t kleintje stuitert nog steeds rond in mn buik
    Jeeeej ben zo blij voor je!!

10. cd28

cd28 Fanatiek lid

25 jul 2012
    1.344
    106
    63
    Wat een super nieuws! Gefeliciteerd!

11. twinkel85

twinkel85 Lid

10 mrt 2012
    65
    0
    6
    Heb vanmorgen weer getest. Gelukkig wordt hij donkerder. Ook een digitale er tegenaan gegooid, ook positief! Dinsdag ga ik weer testen en dan stop ik denk ik!

Bij de onderste foto is de bovenste test van vrijdag, middelste en clearblue zijn van vandaag

Bijgevoegde bestanden:

12. kleinmonster

kleinmonster Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.112
    0
    36
    gelderland
    Gefeliciteerd !!!

13. twinkel85

twinkel85 Lid

10 mrt 2012
    65
    0
    6
    Net opnieuw getest, streepje is zo donker als de controlestreep. Wel elke middag een paar uur buikpijn, darmen en menstruatiekramp, maar probeer vertrouwen te hebben.

Testjes zijn van 11 dpo, 13 dpo en 15 dpo

Bijgevoegde bestanden:

14. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    gefeliciteerd mooie testjes!!!!

15. Marleen31

Marleen31 Fanatiek lid

5 aug 2011
    2.586
    475
    83
    NULL
    Noord Holland
    Testen lopen mooi op. Gefeliciteerd! En niet druk maken hoor, pijntjes en krampjes zijn heel normaal ;)

Deel Deze Pagina