ik vraag me af of er hier meiden zijn die ook dubbele begeleiding krijgen. ik loop dus zelf bij de gyn (mi) maar moet van de gyn ook bij een vk in de buurt lopen omdat de kans aanwezig is dat ik thuis beval. de afdeling geen namelijk weg hier en gaat dus naar een ander ziekenhuis waar ik dus heen zal moeten. nu is het dus zo dat ik bij de tweede zonder echte pijn op 7 cm kwam in het ziekenhuis vliezen gebroken en daarna in een wee naar 10 cm ben gegaan en 3 min persen toen was ze er. de gyn wil dus dat ik sowieso bel bij de eerste kramp maar dan moet er met spoed een vk komen om te kijken of ik het nog ga halen.en ze moet er achter aan blijven rijden (zeer druk stuk weg en veel files) ik vroeg me af of er meer mensen zijn die dit hebben.
Mocht ik zwanger worden van een derde dan kom ik ook onder dubbele begeleiding. Ik 'moet' in het ziekenhuis bevallen ivm een bacterie maar de kans dat het te snel gaat is vrij groot en daarom ook een verloskundige.
niet helemaal zoals bij jou. Ik wil zelf naar het ziekenhuis ben alleen onder begeleiding van een vk, maar omdat het zo snel kan gaan weet het ziekenhuis dat het kan zijn dat wij er zonder vk komen. Wij wonen zelf 5 minuten van het zk af, zij een kwartiertje. Sowieso afgesproken dat ze niet naar ons thuis komt, maar meteen naar het ziekenhuis, maar ja als er iets tegenzit kan het zijn dat we zonder vk komen. Ziekenhuis is daar dus van op de hoogte.
Hier ook! Ivm streptokokken vanaf volgende week naar het ziekenhuis maar lijntje met de vk blijf ook omdat de kans aanzienlijk is dat ik het zkh niet ga redden. Nu ligt de kleine nog in stuit dus dan is het een ander verhaal en krijg ik een kz.
Ik ook Vorige bevallingen zijn ook best snel gegaan, dus bij deze bevalling verwachten ze ook dat weer snel kan gaan (zul je net zien dat deze 10 uur duurt ) Ivm bloedverlies bij de vorige bevallingen heb ik nu medische indicatie en "moet" ik eigenlijk in het ZH bevallen. Zodra ik nu ook nog maar denk te gaan bevallen moet ik gelijk de vk bellen en die komt direct naar ons thuis om te kijken hoe ver ik al ben en of we nog richting het ZH mogen rijden. Ik mag niet bij de eerste zucht gelijk zelf naar het ZH rijden omdat ze anders bang zijn dat ik onderweg beval. Ik hoop eigenlijk stiekem dat ik nu weer overtijd ga, net als de eerste 2, zodat de bevalling ingeleid gaat worden. Dan ben ik tenminste al in het ZH als de bevalling begint... Nu ben ik echt al aan het piekeren hoe alles straks gaat verlopen, zeker omdat er nu al 2 kleintjes zijn die ik straks dus in alle haast ook nog ergens moet onderbrengen. Heb van de vk al een buurvrouw moeten charteren die tegen die tijd 24/7 klaarstaat, maar lijkt me toch geen fijn idee voor die kleintjes dat ze dan in alle hectiek binnen 1sec bij de buurvrouw gedropt worden....
Oh ik lees het verkeerd zie ik Ik heb dus geen dubbele begeleiding tijdens de zwangerschap, eigenlijk alleen een kort lijntje tussen vk en ZH tijdens de bevalling....
Lekker druk Maar op zich hoef je dan toch je afspraken bij de vk niet te hebben tijdens de zwangerschap? Het gaat toch om de bevalling dat je vk en gyn achter de hand hebt? Ik zie dat je (weer) HG hebt deze zwangerschap... Lijkt me echt heftig joh
nee dat vind ik ook maar de vk's willen me allemaal kennen (zodat er geen vreemde komt tijdens de bevaling en laten dat er 4 zijn ja tis ff balen hoor weer HG maar goed ook daar slaan we ons door heen kind verschonen met een emmer naast de commode
Hmm dan ben je wel even zoet ja voordat je die allemaal kent Heftig hoor dat HG.... Sterkte en ik hoop dat je ondanks de misselijkheid toch van je zwangerschap kunt genieten!