En uiteraard kon ik het weeer niet laten om nog een test te doen (na de bloeding nog erg onzeker). Het test streepje is nu net zo duidelijk als de test streep.. je zou dus denken dat het hcg nog steeds blijft stijgen??
Hoi... Daar was ik weer Ik was vorige week dus bij de huisarts en had afgesproken na een week (vandaag dus) weer een test te doen en contact met haar op te nemen. Dus ik vandaag een nieuwe CB digitale test gedaan met weken indicator. Vorige week was het 2-3 weken en jeeeej vandaag dus 3+ weken. Ik ben nu iets meer gerust gesteld na de bloeding die ik (nu bijna 2 weken gelden) gehad heb. Contact gehad met de huisarts en die zegt ook dat ik dus nog gewon zwanger ben en dat ze een echo voor me gaat regelen in het ziekenhuis bij ge gyn. Ook moest ik stoppen met mijn medicijnen tegen hoge bloeddruk.. dus ik hoop dat dat een beetje binnen de perken blijft. Zo nu en dan nog wel onzeker vooral bij de menstruatieachtige onderbuik gevoelens.. die dan weer bij het rekken van de baarmoeder zouden kunnen horen... pfffff soms hoor je wel verhalen dat vrouwen meteen op een roze wolk zitten zodra ze een positieve test hebben. maar ik kan voor mijn geval pas genieten als ik wat heb zien kloppen.. maarja ben daar uiteraard niet de enige in.
Herkenbaar hoor! De eerste tijd had ik zo'n last van mijn buik, dat ik dacht elk moment ongesteld te gaan worden. Maar het hoort er echt bij! En die roze wolk...ach....dat komt vast nog. Die eerste weken zijn gewoon heel spannend en onzeker. Ik duim voor je!! Laat je nog wat horen over hoe het verder met je gaat?
wauw die test knalt echt wat fijn dat alles toch nog goed is...zijn zeker spannende tijden geniet ervan!
Ja probeer er van te genieten.. maar is nog erg moeilijk. . Besef is er nog niet helemaal. Grappig is wel dat een collega van mij.. ook zwanger is en maar 1 week veerder is dan mij. Dus heb een lotgenootje dichtbij.
Nou meis, gaat goed dus. Hoe moeilijk ook, probeer te gaan genieten. Komt allemaal goed. Bloedverlies kan ook komen door aanleg van de placenta.