Zou het?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door renee85, 4 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. renee85

renee85 Actief lid

7 apr 2012
    208
    1
    18
    Beste allemaal,
    Ik ben hier nieuw en ook nieuw met het 'zwanger proberen te worden.' Afgelopen maand voor het eerst echt geprobeerd, met behulp van ovulatietest omdat we een logetje tijdens mijn vruchtbare periode hadden. Wel zo praktisch. We hebben drie keer gevreeen rondom ovulatie. Ik moet morgen of overmorgen ongesteld worden. Heb een paar dagen geleden Predictor Early gedaan maar die was negatief. Voor ook niet zoveel. Alleen snel last van mijn maag en erg moe. Maar dat kan natuurlijk ook psychisch zijn. Is er nog kans dat ik toch zwanger ben? Wat is jullie ervaring?

2. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Tja het kan allemaal natuurlijk. Je kan gewoon iets te vroeg hebben getest. Je ei springt 12-48 uur na je positieve ovutest dus kan zijn dat daar ook nog een dag verschil zit.

Verder staat predictor hier echt heel slecht aangeschreven.
    En dan al helemaal de early!
    Mannen blijken zwanger te zijn volgens de test en ook kraanwater. Vrouwen die negatief testen terwijl ze zwanger zijn en andersom. Ze moesten die test echt verbieden.

Je kunt nu of afwachten of op je nod nog eens testen met een test van KV 2v5 of die van de etos 2v5. En vorlgens mij heeft trekpleister er ook nog een voor dezelfde prijs.

Succes!

Deel Deze Pagina