Hay dames, Vandaag mijn nod en nog geen sporen van rood of roze! Normaal de dag voor mijn nod al. Heb twee dagen last van menstruatieachtige krampen. Ben altijd stipt op tijd ongesteld en altijd dus dag van tevoren al wat roze verlies, nu niet. Vanochtend getest negatief. Zou ik dan toch gewoon ongesteld gaan worden? Of is er toch een kans dat??
Weet je wanneer je eisprong was? Ik testte bij mijn zoontje ook pas 4 dagen na NOD positief (op nod negatief) dus hoop is er zeker!
Hee hoi, Ik ben nu 4 dagen overtijd, en heb nu pas 2 licht positieve testjes gehad vanmorgen...... dus heb gedult! Gisteren waren ze nog zo wit als sneeuw...... Succes met wachten
Haha, eh dankjewel. Ben nog niet helemaal gewend aan het idee, en het dringt ook nog niet echt door. Gek hoor! Whaha ohh sorry, dat was nou ook weer niet de bedoeling.. maar najah iedereen is anders, dus het kan nog steeds. Ik heb mezelf steeds voor gehouden: geen bloed? Tot nu dus goed!
Hai dames, maakt het nog uit met wat voor test je test? Ik zit nu op dag 31 van mijn cyclus. De eerste echte ronde na mijn miskraam. Weet dus niet hoe lang nu normaal is. Weet niet wanneer te testen. Ook nog geen symptomen voor ong. Heb ook net als Floortje normaal al een beetje bruin/ roze verlies. Spannend dit.
Enne, woman, gefeliciteerd. Licht streepje is ook een streepje toch. Een beetje zwanger schijnt niet te kunnen haha
Wat jammer Floortje! Hier nog niets. Blijft dus nog afwachten. Zag dat mijn langste cyclus 41 dagen is geweest vanaf augustus. Dacht dat ik rond de 30 dagen zat. Dus dan zou ik nog wel 10 dagen moeten wachten. Blijft spannend allemaal.
Ah jammer Floortje! Naar de volgende ronde dus! Het is in ieder geval wel prettig voor je dat je een regelmatige cyclus hebt! x
Hallo allemaal, Ik heb 2 weken geleden precies op mn vruchtbaarste dag en de dag erna sex gehad met mn vriend. Ik heb een cyclus van 27 dagen en dat zou betekenen dat ik gistere ongesteld had moeten worden (ben het altijd op tijd) gisteren dacht ik dat ik ongesteld was geworden maar een paar uur later bleek het echt minimaal te zijn. Normaal heb ik erge buikkrampen, daar nu nog niks van gemerkt. Heb wel veel last van de zijkanten van mn buik (eierstokken vermoed ik) heb ook gevoelige borsten maar dat heb ik altijd rond mn ongesteldheid. Verder heb ik helemaal geen symptomen maar wel een soort van rust over me heen om nog niet te testen. Wat denken jullie?
Hai mopje, ja al die symptomen in je lichaam is om gek van te worden. Ik heb ook gespannen borsten, zelfs steken af en toe. Ook misselijk als ik wat gegeten heb. Etc etc. Maar het kan van alles zeggen en hoeft niets te betekenen. Maar ik zou het nog paar dagen aankijken en dan testen. Wie weet!